Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hmm...måste nog varit i vår källare, vi har en tavla där med en tjej och en gång kändes det som hon iaktog mig, det var helt cp för det kändes verkligen som om hon stirrade.

 

Men har ni någonsin känt typ en annans aura, när man typ går i en korridor så känner man på sig att någon står vid en av dörrarna för att skrämmas. vet inte om det är aura eller bara känsel eller whatever men det är ganska coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för lite drygt en vecka sen efter att jag hade duschat så svimmade jag och när jag vaknade så hade jag slagit till min lillassyter ett par ggr det var inge kul hon blödde och hennes käke var ur led.

 

det var f*n inte kul måste ha fått en blackout eller nåt.

 

ps min syrra mår bra nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ShadowZelda

En sak som får mej att rysa är när jag + 3 kompisar lekte "Svarta Madam" för en massa år sen.

 

 

Eller den här händelsen. (Jag har hört den men vet inte om den är trolig, men iaf.)

 

En tjej och hennes kompisar lekte den där leken där man har ett glas och en duk (eller nåt liknande) med bokstäver. Så frågar man en sak så rör sig glaset till nån bokstav och formar antingen JA eller NEJ.

 

Flickan frågade: kommer nåt hemskt hända nu? svaret blev JA

 

I samma stund bröts en av hennes kompisars finger. *ryser*

 

 

Jag vet inte om andar eller ondskefulla fenomen finns, men man ska ändå inte leka med dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har vart med om många läskiga saker i mitt liv. Men denna har plågat mej mest tror jag. :(

Tack vare detta så vågar jag fprt :( farande inte varken gå eller cykla hem för skolan fasst det var för typ 2 månader sen nu. RETA MEJ INTE TACK.

Jag cyklade såhär långsamt ni vet hem från skolan. Jag hade ju inte bråttom och jag var trött efter skolan.

Och jag bor på en ganska luugn gata. Så det är ALDRIG folk som kör fort där. Men sen så hörde jag en bil gasa på JÄTTE FORT! bakom mej. Den var grön typ. Men hursomhelst jag såg att det var typ 18 åringar så jag trodde att dom jusst hade fått körkort och att dom vilde köra fort som många gör när dom jusst får köra bil.Men dom TVÄRSTANNADE brevid MEJ och dom 3 som satt i bilden stirrade konstigt på mej och en av dom KAstade sej mot något.(jag var så rädd så att jag trodde att det var en pistol kanske) men jag blev så rädd att jag CYKLADE FORTARE ÄN NÅGON :( SIN FÖRR!!!

BAra för det så vågar jag inte gå hem från skolan längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan gång när jag var i LIDLE eller LIDEL eller hur det nu stavas så hade mamma gett mej pengar att gå in och köpa en cola och hon skulle sitta i bilen utanför och vänta. Jag tänkte att det inte kan vara så farligt att köpa en cola i affären så jag gick in och hämtade läsken.JAg ställde mej i kön och väntade. Men gubben framförmej försökte få ögonkontakt med mej och han lyckades tyvärr. :o

:( Då vinkade han till mej och jag hade aldrig sett honom förr! Och jag blev ju rärr. Sen vilde han göra en haj five eller vad det nu heter med mej.Jag försökte ingorera att jag hade sett honom. Sen fick jag tanken :o Tänk om han var en kidnappare eller nått :o . Så när jag hade betalat så KUTADE jag till mamma i bilen och berättade.Hon sa att han antagligen var full. Aja det var i alla fall läskigt.

 

EN annan gång när jag och typ 8 andra kompisar blev jagade av typ 4-5 st 18åringar som hade CYKEL och vi hade INTE cykel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...