Mallex Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Nån som har sett filmen? Och i sånna fall vad tyckte ni om filmen? För er som vill veta lite vad filmen handlar om så handlar det om en clown som kan förvandla sig till det du är mest rädd för. En varulv, ett hav av blod eller kanske din elaka pappa? Ingen vet det bättre än Stephen King. Det lät väll inte så läskigt? Sök på Pennywise på google eller om du vågar, så kan du titta på trailern på Boxman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 låter rätt töntig =/ enda bra filmen Stephen King har gjort är Rose Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Stephen King har gjort många bra filmer, han är en lysande reggisör. Filmen som tråden handlar om låter rätt fjantig. Men vad vet jag... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det tycker ni nog inte när ni ser filmen ska ni se ;) Själv tycker jag att boken verkar vara mer spännande men orka läsa ut en hel bok >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag har inte sett den men jag vill gärna se den för att jag har hört att den är ganska bra. De flesta filmerna som är baserade på Stephen King's böcker är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Är den inte typ ganska barnslig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jga har hört att den är ganska skrämmande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Barnslig tycker jag inte, den är ju läskigare än alla andra skräck filmer jag har sett, och jag har sett många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Den är ganska bra. Var åtta år när jag såg den först dock. Då var det läskigt som faen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag har inte sett den och jag hopper nog över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Stephen King har gjort många bra filmer, han är en lysande reggisör. Filmen som tråden handlar om låter rätt fjantig. Men vad vet jag... -_- Stephen King är ingen regissör, dumfan. Han är en författare. Hans böcker må ha blivit film men han har inte producerat eller regisserat någon film. Han är en författare. http://forum.fuska.se/style_images/1/folder_post_icons/icon3.gif Redigerat 7 Juni 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Han har regisserat en film om en bil eller något som dödar personer har jag för mig Redigerat 7 Juni 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.