Rammstein_lover Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag har 2000 kr :) om det räcker? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Okeej. Men är du intresserad då?? Vart bort du? Ta min msn. [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag vill också sälja mitt ds det blir bara strul repor hit och repor dit det är jobbigt och man få en massa dam på stjärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Varför ska du köpa en moppe nä du ba e 14?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Nej! Jag ska köpa moppe :P hehe ^^ Jag kommer verkligen sakna mitt Nintendo :( men shit!!!!!! svik inte ditt nintendo!!!!!!!!!!! önska dig BARA pengar i julklapp tex, de gjorde min syrra hon fick råd med en moppe å hon sålde inget!!!!! å förresten räcker inte 2000, 15.000 räcker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Men jag har redan lite pengar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 skriv detta i marknaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Men jag har redan lite pengar ;) ok typ 17 tusen eller? men du e ju 14, i skolan sa dom om nån ny lag att man ska va 17 för å åka moppe eller va f*n de va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 17 nej verkligen inte! man ska vara 15. Men jag har redan hittat en jag ska sälja till.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 17 nej verkligen inte! man ska vara 15. Men jag har redan hittat en jag ska sälja till.. ;) ok, om typ 2 år ändrar dom till 17 sa mina kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolf Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 17 nej verkligen inte! man ska vara 15. Men jag har redan hittat en jag ska sälja till.. ;) Det har jag inte hört nåt om ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Inte jag heller! Vi hade en polis på vår skola som informerade om moppar. och då borde ju han ha nämnt nått! Någon som vill köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg