Genie Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Hej! Jag har köpt ar och jar gjort en Deoxys kod. Jag får ett egg och det händer inget när det kläcks! Vad ska jag göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det är nog Badegg, och då funkar inte ditt spel. Man får Badegg om man misslyckas med en kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 ok! Tack! Det funkar ändå inte! >(! Jag gjorde koden jätte noga två ggr men jag får bara bad egg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag tror att om man får Badegg en gång får man nog det hela tiden. Men jag är inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Så nu har ja Deoxys!!!!! :) :) Jag hade två koder på samma gång (pokemon koder) så det blev ett bad egg :P: P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Badegg förstör ditt spel om du kläcker det. Spelet: KABOOM! Okej, det kanske inte sprängs, men det förstörs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 vart köpte du ditt ar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 vart köpte du ditt ar mm jag undrar det samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 vart köpte du ditt ar Om du klickar här kommer du till en sida där man kan köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jaha var det sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ta bort bad egg: Använd pokemon maker över ägget, så försvinner det. Annars går det inte att ta bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 man måste inte köpa den på internet, jag köpte min på Toys. om du har tur så ser du den en vacker dag när du än du en spelaffär :rolleyes: tack för att ni sa vad som hända när bad egg kläcktes för jag har sparat några & undrat vad som händer då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg