wilmerx.tk Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Svåraste spel: Ett spel som tar lång tid att klara Svåraste film: En film som är svår att förstå Spel: Splinter Cell och Hulken på Playstation 2, i alla fall på näst sista banan, alltså när man möter Leather Film: Doom är konstig, Angels on motorbikes också Redigerat 14 Juni 2006 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel: Star Wars KotOR Film: Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Denna fråga är väldig individuell. Sedan om man kolla på en film en andra gång förstår man ofta fler saker. Jag tycker i alla fall att CSI-serien kan vara väldigt krånglig och invecklat i bland. Men som sagt, om man kollar igenom avsnitten förstår man för det mesta alla pusselbitar och termer. Svåraste spel är en bra fråga då jag mest har spelat sportspel. Kan inte besvara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel : Thing Thing 3. Film : Jag förstår Prison Break rätt väl, men den är rätt komplicerad för de som inte kan bra engelska eller är väldigt små... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kommer inte på något spel som jag har haft jättesvårt att klara ut. Däremot filmen "Naken" tyckte jag var ganska svårförstårlig, men det kan vara för att jag såg den när jag var ganska liten.. FuzioN: Eh, jag är tolv år, och jag förstår varena ord galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel: F-Zero till GBA Film: Zozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel: Mafia hade jag lite svårigheter med ibland Film: Hellraiser har en ganska invecklad historia som kan vara lite svår att förstå om man bara kollat på den en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel: Jedi Knight Jedi Academy Film: Trollkarlen från Oz finns väl som film? Min kompis sa att det verkade som om han som skrev boken var hög :P Tror filmen också är konstig. Kingdom of heaven tyckte jag var helt konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Spel : Grim fandango film: Memento. Den går baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kommer inte på något spel som jag har haft jättesvårt att klara ut. Däremot filmen "Naken" tyckte jag var ganska svårförstårlig, men det kan vara för att jag såg den när jag var ganska liten.. FuzioN: Eh, jag är tolv år, och jag förstår varena ord galant. Men du kanske inte tillhörde dessa "de"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Spel: Strategi spel med datorn på svåraste svårighetsgraden Film: The Cell. Världen konstiga film, jag lovar! Animen ''Akira'' är också lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Film: Ingen Spel: Något Nes spel, alla spel var svårast då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.