ludzon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Hej jag har alltid lyssnat på Hip-hip, men jag börjar tröttna så jag lyssnade på några låtar från FALL OUT BOY men dom sög ör attt det fannns inget budskap i låten ock det var knappt så man hörde vad han sjöng. Behöver lite tips på vad jag kanske kan börja gilla. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Metal är aldrig fel. ;) In Flames är bra bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 POP det är sämst men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Lite metal som Cannibal Corpse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Börja lyssna på In Flames^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Akustiska gitarrer, punk och Indie Rock slår aldrig fel. Franz Ferdinand, Oasis, Radiohead och Jack Johnson är det som ligger på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Akustiska gitarrer, punk och Indie Rock slår aldrig fel. Franz Ferdinand, Oasis, Radiohead och Jack Johnson är det som ligger på listan. Ska kolla igenom och kolla om jag gillar nått. :cool: Thanx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Rage Against The Machine är ett bra rock-band, påminner lite om Rap. Annars är In Flames riktigt bra, de tycker jag alla borde lyssna på. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Hårdrock och någon blanding av rock och hårdrock är den bästa musikstilen i mina ögon. Lyssnar mycket på Iron Maiden och Scorpions, två suverena band. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag är nog Rock/Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 The Prodigy yea! Smack my bitch up B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Jag tycker att du skall börja med hårdrock. En väldigt bra musik-genre/smak tycker jag. Tips på låtar : Europe - The Final Countdown. Twisted Sisters - I wanna Rock. Good Charlotte - Life styles of the rich and the famous. Testa dessa och se om du gillar smaken. Redigerat 3 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.