Salzalada Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Gympa. Hur kul är det att jaga en boll egentligen? :/ 'Historia kan vara ruggit tråkigt också, men ibland riktigt roligt beroende på vad man pratar om och vilken lärare som pratar om det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Franska -______- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Matte <_< och Teknik :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Textilsjöld, matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag gillar alla ämnen, utan möjligen NO... Kanske... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Matte, Bild, historia och religion. Bäst är väl Geografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Tyska suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Historia, våran historia lärare är så tråkig, om nån säger ordet björn pratar han om alla hans björn upplevelser i sittt liv. Han är ju typ 90 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Får han jobba när man är 90 år :o! Aja. Själv tycker jag att Historia är tråkigt. Jag tänker inte på det och tror inte att jag kommer behöva det i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Svenska & Kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.