Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Tutorial-c4d.jpg Eftersom rendern i tutorialen blev helt konstig lägger jag istället upp en annan bild där jag har använt samma metod fast lite annorluna inställningar. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/abstrakt.jpg På Matrix extrude settings kan ni låta standard inställningen på steps vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Hel knasig...Men resultatet på den andra blev ganska snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Är jag trög om jag inte förstår den här tuten? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Burken: Ja, när jag började rotera deformers lite kom det gråa fram och gick inte bort =( Uppdaterar snart med en ny bild. Typ såhär kan det bli. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1...c4dtutorial.jpg Redigerat 1 Juni 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Det vore enklare om guiden var neråt, alltså gick rakt ner istället för ut på sidan. Du kan även förminska bilderna och fixa bättre kvalité. Jag har inte tid att läsa igenom guiden just nu, så det blir imorgon. Dock såg resultatet mycket fint ut, så det verkar lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 f*n... Att jag kunde missa det xD. Den är ju åt sidan xD. Trodde det bara var en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Det vore enklare om guiden var neråt, alltså gick rakt ner istället för ut på sidan. Du kan även förminska bilderna och fixa bättre kvalité. Jag har inte tid att läsa igenom guiden just nu, så det blir imorgon. Dock såg resultatet mycket fint ut, så det verkar lovande. Att kvalitén är dålig beror på att jag skulle få den så liten som möjligt. Max 1mb på upl =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Servern hittades inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Servern hittades inte Samma här... vad har du egentligen gjort, tagit bort din användare hos hostern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Länken funkar som sagt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Asså silentwhisper funkar alldrig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 byt sida till imageshack elelr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.