Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) jordgubbs lisa är det läskigaste jag har spelat det var skit läskigt :o Redigerat 4 Juni 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Silent Hill- spelen, Resident Evil-spelen och om du har Xbox 360 så rekomenderar jag starkt att du köper Condemned. mm det är allt ricktiga spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 UNdying e grmyt bra och det e läskigt men det kräver inte mycket av datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 F.E.A.R kräver ju mycket av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Ja, F.E.A.R är både läskigt och spännande, och ett toppenspel till PC tycker jag. fast sen vet jag int om din dator klarar av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Doom 3, F.E.A.R , Silent Hill det är dom läskigaste spel tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Doom 3, F.E.A.R , Silent Hill det är dom läskigaste spel tycker jag Tycker jag också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Alltså är endel sega eller? Ser ni fasiken inte att det här är PC delen? Varför håller ni på och skriver PlayStation och Xbox spel? Aja. För att gå OnT Skaffa Doom 3 eller F.E.A.R.. Fast dom kräver ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) jag tycker diablo 2 är roligt :D :D Redigerat 3 Juli 2006 av faruk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Alltså är endel sega eller? Ser ni fasiken inte att det här är PC delen? Varför håller ni på och skriver PlayStation och Xbox spel? Aja. För att gå OnT Skaffa Doom 3 eller F.E.A.R.. Fast dom kräver ganska mycket. Och du kanske kan ta och läsa vad killen skrev i första inlägget innan du börjar tjata på andra. Han sa att hans dator inte kan klara av nya spel, och Doom 3 och F.E.A.R är f*n dom mest systemkrävande spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Silent Hill är bra men du vågar inte sitta o spela på natten :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kogfiree Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.