Hoppa till innehåll

Moderatorerna!

Gäst newnameguy

Rekommendera inlägg

• Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

* Xade, Vet inte om du menade så men du tycker jag klagar på Admin?

Inte så, men du tog upp admin i tråden, och sa att han inte skrivit så mycket på forumet, jag kanske uppfattade det fel, men det verkade som om du tyckte han borde skriva mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Tycker att Admin skall inte behöva låsa trådar & sådana saker som de andra moderatorerna gör utan han skall hålla på med uppdateringar. (affären, nya funktioner)

Jag menade inte att Admin aldrig ska posta eller låsa en tråd, men han har ju andra moderatorer till det så det vore lite onödigt.

Tycker Admin gör ett utmärkt jobb iaf...

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FuzioN: Jo jag vet att jag har nästan 5 varningar. Men likväl har jag förtjänat dom :P, och jag vill ha kvar dom lite för att visa att man faktiskt kan bli moderator, även om man har varningar.

Jag själv började som värdelös gameboyspelare, som inte gjorde mkt rätt och skrev trådar om spel som inte fanns för att på den tiden vinna "Poäng". Jag floodade, och chattade i forumet.

Nja min förändring till jättesocial och seriös medlem tyckte jag själv var ganska stor.

En förändring som jag hoppas fler ska göra, även om man inte blir moderator för framgången! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag tycker jag har kommit in i fuska.se rätt snabbt.

Jag förstår reglerna rätt mycket, kan kommunicera med andra och har fördelar i livet jag kan använda här.

* MeM, du blev väl nyligen moderator, tycker du har förändrats från den vanliga Mellanmjölk till en ny gestalt/skepnad : en värdig moderator!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker jag har kommit in i fuska.se rätt snabbt.

Jag förstår reglerna rätt mycket, kan kommunicera med andra och har fördelar i livet jag kan använda här.

* MeM, du blev väl nyligen moderator, tycker du har förändrats från den vanliga Mellanmjölk till en ny gestalt/skepnad : en värdig moderator!

Oja, det borde du veta om eftersom du blev medlem för inte ens en månad sedan...

Skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...