Xade Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Men om man inte vill vara inne mycket och inte spendera mycket tid här så kanske man inte ska vara mod. Meningen med mod är att verkligen engagera sig och satsa stort på sidan. Nej, självklart inte. En mod ska vara inne någon timme varje dag, skriva en hel del och fixa anmälda inlägg. Om man inte har såpass lite liv att man inte kan det så är fuskas modplats kanske inte så bra för de personerna. Ragnarök är enligt mig en perfekt mod. Han är inne flera timmar och han är den enda jag i princip ser låsa trådar. Om alla var mer som han så skulle det inte behövas mer moddar. Men vilka är som han? Inte är det många. Vissa har jag inte sett på väldigt länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 [Raderade totalt onödiga inlägg] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vissa moderatorer så som Ragnarök gör ett strålande jobb. Men jag tycker ändå att det behövs bytas ut moderatorer som är inaktiva. Dannie han var senast inloggad 27/05-2006 11:21. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Dannie var en bra mod förlängesen. Men jag vet inte varför han har vart så inaktiv på senaste tiden. Amen iallafall, det är admins val att välja mods och inte våran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 De flesta har fått införa deras åsikter i tråden nu, och det finns inget mer att göra än att höra av Admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vi får vänta på vad admin tycker om allas åsikter här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vi får vänta på vad admin tycker om allas åsikter här. mm det längtar jag till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Men j*vlar, tror ni att Admin kommer typ säga såhär : "Jag håller med er till fullgodo, jag kommer att slänga ut de inaktiva moderatorerna och sedan sätter jag in nya på momangen." Förvänta er inget sådant, jag tror Admin kommer heller inte posta något inlägg. Och de inaktiva mods kommer ha kvar deras status, tills en tid då vi behöver mer aktiv ersättning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ni tycks ha glömt en viktig sak; påverkar gör man bakvägen eller upprorsvägen, inte genom debatter. Så sant så FuzioN, det kommer inte att hända någonting det är jag ganska säker på. Utom att vi moderatorer börjar tröttna mer och mer på alla sånnahär trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Men j*vlar, tror ni att Admin kommer typ säga såhär : "Jag håller med er till fullgodo, jag kommer att slänga ut de inaktiva moderatorerna och sedan sätter jag in nya på momangen." Förvänta er inget sådant, jag tror Admin kommer heller inte posta något inlägg. Och de inaktiva mods kommer ha kvar deras status, tills en tid då vi behöver mer aktiv ersättning. haha bra sagt börjar hålla med dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ytterman är också inaktiv. Mycket också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag vet inte om jag skrev det här förut, men jag tycker det är konstigt att ni verka veta exakt hur aktiva alla moderatorer är. På vissa går det självklart att se vilken tid dom senast var inloggade vid, men inte på alla. Bara för att en moderator inte skriver i varenda tråd (som ni verkar tro att dom ska) betyder det inte att dom är inaktiva, kanske snarare tvärtom. Jag tror (nästan vet) att dom gör mycket mer än vad vi ser, och att det är onödigt att vi säger saker som kanske inte stämmer. Dom gör det dom ska, och det räcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg