Hoppa till innehåll

Bästa Låten

Gäst Radicus

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Som sagt, vilken är din favorit-låt?

Märkte att ingen hade gjort en sådan tråd (ingen som jag hittade) så jag gör en nu, så jag tolkar det som detta är den officiella tråden.

Skriv gärna vilken genre också. (exempel : pop)

Mina favorit-låtar är :

1. Vamos al la playa - Miranda.

Genre : Pop.

2. Linkin Park - Breaking the habit.

Genre : Rock.

3. KoRn - Make Me Bad.

Genre : Metal.

Syftet med att göra en sådan tråd var att man kanske var desperat efter bra låtar, så man kan kolla på de låtarna som verkar intressanta.

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dream theater - Pull me under & Honor thy father

Pain of salvation - Precis verendaste en de har gjort [stavfel]

Opeth - Deliverence, the drappery falls & Death whispered a lullaby

Radiohead - No Surprises

Oasis - Stop crying your heart out

Med massor flera, palla räkna upp alla sina favvolåtar -.-'

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Broder Daniel - Shoreline

Genre: Indie

och

Mew - 156

Genre: Indie

och

Sigur Rós - Hoppípolla

Genre: Postrock

samt

Immánu El - Panda

fast den jag tycker bäst om av de här måste nog vara Shoreline... eller kanske Hoppípolla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har jette monga bra,

Mina favo songer e som foljer:

Typ ur mycket Green day music

Genre:Alternative/punk rock

Sen so gillar jag Nirvana med Smells like teen spirit:genre:Rock.Cd:n heter Nirvana

Blink-182 med ur mycket musik som ,Dammit,All the small things,Adams song etc.Genre:Rock/Punk.Cd:n hetter Blink-182s greatest hits

Sen so gillar jag Sum 41 med Fat lip,Motivation etc.Genre:Rock/punk.Cd:n hetter Sum 41 all killer no filler

Sen so Foo fighters med,resolve,In your honor,och All my life.genre:Rock.C:dn med all my life hetter One by one.Cd:n med In your honor och Resolve hetter In your honnor

Sen so Angels and airwaves(bara nya med Tom Delong fron Blink-182) med Distraction,Do it for me now,The adventure,A little enough etc.Genre: pop rock.Cd:n hetter We dont need to whisper

Sen so Lostprophets med ,Last train home,Burn Burn,Last summer etc.Genre:Metal.Cd:n hetter Start something.

Sen so Fall out boy med ,Sugar we're going down,Nobodey puts baby in the corner,Dance dance.Genre:Rock/punk.Cd:n hetter From under the cork tree.

Sen so Bowling for soup med ,1985.genre:pop rock.Cd:n hetter 1985.

Sen so Feeder med,Just a day.Genre: rock.Ops(cd:n finns inte lengre so froga om Feeder the singles och der finns den)

Sen Fightstar med,Waste a moment.Genre:Metal.Cdn hetter Grand unification

Sen so klart Good charlote med, life styles of the rich and the famous,Girls and boys,Wondering,My bloody valentine,Hold on,Riot girl.Genre: Rock/Popig(typ).Cd:n hetter The young and the hopless.

Sen so JET med ,Last chance,Rollover DJ,Are you gonna be my girl.Genre:rock.Cd:n hetter Get born.

Sen Linkin park med,Papercut,One step closer,Crawling,In the end.Genre:Metal.Cd:n hetter Hybrid theory.

Hoppas detta hjelper.Om ni har nogra frogor om musiken skicka ett medelande till mig. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...