Gäst Radicus Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Som sagt, vilken är din favorit-låt? Märkte att ingen hade gjort en sådan tråd (ingen som jag hittade) så jag gör en nu, så jag tolkar det som detta är den officiella tråden. Skriv gärna vilken genre också. (exempel : pop) Mina favorit-låtar är : 1. Vamos al la playa - Miranda. Genre : Pop. 2. Linkin Park - Breaking the habit. Genre : Rock. 3. KoRn - Make Me Bad. Genre : Metal. Syftet med att göra en sådan tråd var att man kanske var desperat efter bra låtar, så man kan kolla på de låtarna som verkar intressanta. Redigerat 2 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag har två stycken ;). Oasis - Wonderwall Genre: Akustisk rock Håkan Hellström - En vän med en bil Genre: Pop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Dimmu Borgir - Spellbound Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 In Flames feat. Lisa Miskovsky - "Dead End". Genre: Death Metal. Tätt följd av: In Flames - "Take This Life". Genre: Death Metal. och Metallica - "My World". Genre: Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Cannibal Corpse - "Hammer Smashed Face" Genre: Dödsmetal Morbid Angel - "Fall From Grace" Genre: Dödsmetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) Dream theater - Pull me under & Honor thy father Pain of salvation - Precis verendaste en de har gjort [stavfel] Opeth - Deliverence, the drappery falls & Death whispered a lullaby Radiohead - No Surprises Oasis - Stop crying your heart out Med massor flera, palla räkna upp alla sina favvolåtar -.-' Redigerat 1 Juni 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 mina favorit låt är hammerfalls blood bound genre heavy metal. och min favorit låt live är deras stone cold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Broder Daniel - Shoreline Genre: Indie och Mew - 156 Genre: Indie och Sigur Rós - Hoppípolla Genre: Postrock samt Immánu El - Panda fast den jag tycker bäst om av de här måste nog vara Shoreline... eller kanske Hoppípolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Favoritlåt: Taking Back Sunday - MakeDamnSure Genré: Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag har jette monga bra, Mina favo songer e som foljer: Typ ur mycket Green day music Genre:Alternative/punk rock Sen so gillar jag Nirvana med Smells like teen spirit:genre:Rock.Cd:n heter Nirvana Blink-182 med ur mycket musik som ,Dammit,All the small things,Adams song etc.Genre:Rock/Punk.Cd:n hetter Blink-182s greatest hits Sen so gillar jag Sum 41 med Fat lip,Motivation etc.Genre:Rock/punk.Cd:n hetter Sum 41 all killer no filler Sen so Foo fighters med,resolve,In your honor,och All my life.genre:Rock.C:dn med all my life hetter One by one.Cd:n med In your honor och Resolve hetter In your honnor Sen so Angels and airwaves(bara nya med Tom Delong fron Blink-182) med Distraction,Do it for me now,The adventure,A little enough etc.Genre: pop rock.Cd:n hetter We dont need to whisper Sen so Lostprophets med ,Last train home,Burn Burn,Last summer etc.Genre:Metal.Cd:n hetter Start something. Sen so Fall out boy med ,Sugar we're going down,Nobodey puts baby in the corner,Dance dance.Genre:Rock/punk.Cd:n hetter From under the cork tree. Sen so Bowling for soup med ,1985.genre:pop rock.Cd:n hetter 1985. Sen so Feeder med,Just a day.Genre: rock.Ops(cd:n finns inte lengre so froga om Feeder the singles och der finns den) Sen Fightstar med,Waste a moment.Genre:Metal.Cdn hetter Grand unification Sen so klart Good charlote med, life styles of the rich and the famous,Girls and boys,Wondering,My bloody valentine,Hold on,Riot girl.Genre: Rock/Popig(typ).Cd:n hetter The young and the hopless. Sen so JET med ,Last chance,Rollover DJ,Are you gonna be my girl.Genre:rock.Cd:n hetter Get born. Sen Linkin park med,Papercut,One step closer,Crawling,In the end.Genre:Metal.Cd:n hetter Hybrid theory. Hoppas detta hjelper.Om ni har nogra frogor om musiken skicka ett medelande till mig. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 om jag inte minns fel så har jag gjort en sådan här tråd :P Back to topic nu, Indiana Wants Me - R. Dean Taylor, Rock??? Gotta See Jane - R. Deam Taylor, Rock det me?? Och massor av Green Day låtar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Begees - Emotion är nog min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.