Hoppa till innehåll

Världens Roligaste Person

Putside

Rekommendera inlägg

Vem tycker du är roligast av alla de människor som finns här på vår jord.

Oftast så är det ju tv'n eller data'n som gör så att man hittar rätt.

Mina favvosar är nog

Jim Carrey - Medverkar i många humorfilmer som t.ex. Dum Dummare och Mina, jag & Irene

Dave Chappelle - Har en egen tv-serie som blandar ståupp-komik och roliga sketcher.

Chriss Tucker - Rolig kille som medverkar i filmer som Rush Hour och Money Talks. Känneteckans bäst för sin pipiga röst.

Nu är det din tur att avslöja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jim Carrey: För sina olika filmer där Dum & Dummare och Ace Ventura: Den Galopperande Detektiven och Bruce Den Allsmäktige är mina tre absoluta favoriter.

Dana Carvey: Är en rolig kille som bl.a. har varit med i Wayne's World som är en väldigt rolig film.

Conan O'Brien: Leder en talkshow med samma namn och han har väldigt roliga sketcher och annat med i programmet.

Dave Chappelle: En annan rolig komiker som jag gillar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt...

Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt...

Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen..

Jag såg Dana hos Jay Leno och han var så j*vla rolig med sina imitationer av Arnold och Bush som du säger. Jag tycker att Bush imitationen var bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...