Putside Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Vem tycker du är roligast av alla de människor som finns här på vår jord. Oftast så är det ju tv'n eller data'n som gör så att man hittar rätt. Mina favvosar är nog Jim Carrey - Medverkar i många humorfilmer som t.ex. Dum Dummare och Mina, jag & Irene Dave Chappelle - Har en egen tv-serie som blandar ståupp-komik och roliga sketcher. Chriss Tucker - Rolig kille som medverkar i filmer som Rush Hour och Money Talks. Känneteckans bäst för sin pipiga röst. Nu är det din tur att avslöja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jim Carrey: För sina olika filmer där Dum & Dummare och Ace Ventura: Den Galopperande Detektiven och Bruce Den Allsmäktige är mina tre absoluta favoriter. Dana Carvey: Är en rolig kille som bl.a. har varit med i Wayne's World som är en väldigt rolig film. Conan O'Brien: Leder en talkshow med samma namn och han har väldigt roliga sketcher och annat med i programmet. Dave Chappelle: En annan rolig komiker som jag gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Eddy murphy är en rolig skådespelare, å Jim carry som många gillar har jag aldrig direct gillat Redigerat 3 Juni 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Mr Bean Al Pacino Will Smith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jim Carrey Sen de i hipp hipp är roliga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 lätt val. Jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Robert Gustafsson, Johan Wester & Anders Jansson. :) Räcker med svenskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 lätt val. Jag Jag glömde dig på min lista :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jim Carrey och Rowan Atkinson är och kommer alltid vara mina favoriter ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt... Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Dom i Hipp-hipp-gänget är skitroliga. Johan Glans är rätt rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 för tillfället är Dave Chappele bäst, men han Dana är också jävligt bra, såg han igår hos Jay Leno, har gör Bush så skönt... Var det någon som såg Dave Chapelle igår, den live grejen han gjorde i Frisco?? det gjorde jag och jag skratade arslet av mig, han är så otroligt rolig och skön den mannen.. Jag såg Dana hos Jay Leno och han var så j*vla rolig med sina imitationer av Arnold och Bush som du säger. Jag tycker att Bush imitationen var bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg