Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Man behöver som sagt inte ha samlag med barn för att "klassas" som pedofil, bara man dras till barn eller tittar på barnporr över internet så är man en pedofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Nej Skuggan. Det kallas Perevers. Och Pedofiler måste inte våldta en 13 åring flicka. Dem kan våldta en 16 årig flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Det var egentligen det jag menade, om man startar med att dagligen se på Barnporr över nätet så kan det inte undgå att man i senare tid blir en pedofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Aja, nu ska jag säga vad jag tycker om det. Alltså dem dära som startar partiet borde slänga sig in i en sopptunna och slänga den ut i stilla havet så att dem kan ha samlag tillsamans där borta. Vafan dra in barn med vuxna i sex. Finns redan många som gör det men dem vill göra det alltså. Jag säger bara lycka till. Jag tror inte det finns mer pedofiler än icke pedofiler i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 låt oss spränga holland.. nej men vafan det är ju direkt efterblivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Men jävligt sjukt att ingen polis griper dom bara. Fängelse tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 låt oss spränga holland.. nej men vafan det är ju direkt efterblivet. NEEEEEEEEJJJ!!!!! :cry: Där bor min kompis! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men för f*n? ett pedofilparti? om nån lyssnar på dem kan man ju lika gärna bara kasta barn på dem för h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Inte spränga holland för att jag tror inte att dem flesta där tycker så som den dära partiet. Men helt sjukt att inte polisen reagerar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Inte spränga holland för att jag tror inte att dem flesta där tycker så som den dära partiet. Men helt sjukt att inte polisen reagerar :S Polisen borde gripa dom eftersom det är olagligt att vara peddo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det är inte olagligt att vara pedofil. Men det som många pedofiler gör (sex med barn) är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Ja, men om dem får makten så kommer dem själva ha sex med barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.