Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Man behöver som sagt inte ha samlag med barn för att "klassas" som pedofil, bara man dras till barn eller tittar på barnporr över internet så är man en pedofil.

• Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN
Skrivet

Nej Skuggan. Det kallas Perevers. Och Pedofiler måste inte våldta en 13 åring flicka. Dem kan våldta en 16 årig flicka.

Skrivet

Det var egentligen det jag menade, om man startar med att dagligen se på Barnporr över nätet så kan det inte undgå att man i senare tid blir en pedofil.

Gäst DonKeN
Skrivet

Aja, nu ska jag säga vad jag tycker om det.

Alltså dem dära som startar partiet borde slänga sig in i en sopptunna och slänga den ut i stilla havet så att dem kan ha samlag tillsamans där borta. Vafan dra in barn med vuxna i sex. Finns redan många som gör det men dem vill göra det alltså.

Jag säger bara lycka till. Jag tror inte det finns mer pedofiler än icke pedofiler i världen.

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

låt oss spränga holland.. nej men vafan det är ju direkt efterblivet.

Gäst Radicus
Skrivet

Men jävligt sjukt att ingen polis griper dom bara.

Fängelse tycker jag.

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

men för f*n? ett pedofilparti? om nån lyssnar på dem kan man ju lika gärna bara kasta barn på dem för h*lvete.

Gäst DonKeN
Skrivet

Inte spränga holland för att jag tror inte att dem flesta där tycker så som den dära partiet. Men helt sjukt att inte polisen reagerar :S

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...