Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Haha, i Tyskland bor en stor andel av mina kusiner. :o Nämen skämt åsido, förtstår egentligen inte vad pedofiler finner det intressant i att kolla barnporr på internet eller själv tvinga barnen till sex. Dock så är det inte så konstigt att jag inte förstår en pedofils tankar då jag inte alls tänker som en pedofil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Det klargjorde du i meningen ovan, om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Finns mycket pedofiler i tyskland ska du veta. Hit med källan om du har någon, och skriv inte bara att det fins mycket peddo i Tyskland med liten bokstav tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Varför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver? Förstod inte riktigt inte ditt inlägg... Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem. Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Varför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver? Förstod inte riktigt inte ditt inlägg... Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem. Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större. Jag sa att man stavar inte ett land med liten bokstav. Och ni kanske tycker att jag är löjlig nu men det skiter jag i. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja, du är faktiskt på småbarnsnivå, eftersom du inte verkar hitta nåt bättre argument, utan bara hoppar på Skuggan pga. att han stavade ett land med liten bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja, du är faktiskt på småbarnsnivå, eftersom du inte verkar hitta nåt bättre argument, utan bara hoppar på Skuggan pga. att han stavade ett land med liten bokstav. Och han sa att det var ett typiskt peddo land... Men min riktigta fråna är VART HAR HAN SIN KÄLLA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ehm, vart skrev jag att Tyskland innehöll massvis med pedofiler? Om du syftar på USA, så behöver man inte lägga upp en källa då det är självklart att USA är det landet där det begås mest brott och våldtäckter, dvs att det finns en stor andel pedofiler i landet. Föresten, vart skrev jag Tyskland med ett litet "T"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Sorry, Skuggan, det var visst Puck0 han rättade. Men min riktigta fråna är VART HAR HAN SIN KÄLLA? Tror ej du ska tracka nån för att han använder liten bokstav i ett landsnamn när du inte ens kan stava. Hans källa kommer ingenstans ifrån, eftersom alla länder är peddoländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Perminator: Håller med dig, alla länder innehåller pedofiler och lagbrytare och det är egentligen inte nåt som vi kan göra något åt. Men i vissa länder som tex USA där det innehåller en stor del brottslingar så är en stor andel av de kriminella pedofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Mycket folk=mycket brottslingar. Det finns mycket fler brottslingar i ex Kina än i Andorra, varför ? för att Kina har mer befolkning. Hade Sverige haft lika många invånare som USA så hade det funnits lika mycket brottslingar hä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 ska vi återgå till ämnett ellar ska ni snacka om Tyskland halla tiden o skuggans lilla miss :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.