Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Min skärm brukar flimra då och då och jag undrar om någon vet vad det är för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Min gammla skärm gjorde också det.. jag undrar vad du har för skärm? Redigerat 5 Juni 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har en Fujitsu Siemens skärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Modell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Den kanske börjar bli gammal. Det kan vara grafikkortet som det är fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Högerklicka på skrivbordet > Egenskaper. Klicka på fliken "Inställningar" > Advancerat. Leta upp uppdateringfrekvensen och öka antal Hertz. Det borde få skärmen att sluta flimra. 85Hz är bra. Redigerat 5 Juni 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Jag har redan 85Hz men skärman har slutat flimra nu ändå Redigerat 6 Juni 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Gjorde den det bara av sig själv? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Den var nog bara lite överhettad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Har du TFT eller plattskärm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 TFT ELLER PLATTSKÄRM??? Mycket skillnad asså. Han har väl bildrörsskärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 KOlla så att du inte har någon magnet i närheten! :P det var mitt fel på min siemens iaf :P men det gör det väll på allt när magneter är nära... tror inte att det är det men kan ju alltid testa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg