Mighty Adam Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ja har hittat 2 fosiler, var kan jag sälja dom?? i tom nooks affär går det inte å inte i den där kläd affären heller "sisters" nånting vad dom nu heter. vet nån var jag säljer fosiler eller vad man nu kan göra med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Donera till museet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 gå till museét & ta "check fosil" & gå sedan & sälj dom, man får 3000-5500 bells då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 sälj inte fossilerna man får ju inge penagr för dom sälja bara såna som du redan har donerat till mussèt.. ja har nästan alla fossiler nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag har bara 2 kvar, hur många har du kvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Ga till museeumet, prata med Blathers, valj Check Fossil. Salj fosillerna om du behover uppgradera huset, annars kan du donera dom om du kanner for det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 man får inte så mycket för att sälja men jag undrar vad som händer när man har alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 8 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 man får inte så mycket för att sälja men jag undrar vad som händer när man har alla ja sålde mina men man fick inte mycket för dom alls, har ja för mig iallafall. har sålt ACWW nu för de sög de fanns inget å göra på de. så nu kan alla sluta skriva på denna tråd :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) ja sålde mina men man fick inte mycket för dom alls, har ja för mig iallafall. har sålt ACWW nu för de sög de fanns inget å göra på de. så nu kan alla sluta skriva på denna tråd :gitarr: Bara för att du gorde misstaget att sälja acww behöver inta alla andra drabbas Redigerat 19 Oktober 2007 av poparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg