Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 ho-oh också då. Ja det kan du nog räkna ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 hur klonar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 lägg in en pkmn på en tom box. byt till en annan box och när det står: "DON'T TURN OF THE POWER" så stänger du av. när du statar spelet så ska du ha en pkmn på boxen och en i ditt "party". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Vi tar crystal.. där finns det ju alla dom tre "hundarna" och ho-oh , lugia och massor flera. när ni har master bollen och står framför tex Lugia (med kanske 5 ultra/greatbolls) om du tänker kasta master bollen så gör inte det!! skada han till lite liv och sen kastar alla dom 5 great/ultrabollarna .. Om du misslyckas så har du ju ändå sparat så du är det bara att stänga av och på ! Det jag försöker komma till är att verenda pokémon som finns kan man fånga UTAN master boll! Men dom flesta vet nog det :student: Ett tips till: spara master bollen så långt fram i spelet som möjligt , för i slutet så händer det grejer :o :lol: :kung: :) Håller ni med ?? Jap det var ett bra tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 nja. 7/10 för att alla känner till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 JAg kom på det själv när jag spela pokemon blå för att bra tag sen. Men om det kommer in någon här som inte har fattat det än så är det bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiritOfWind Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 bra tips men gammalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 fast det är ju lika självklart att man ska spara master ball som att man ska andas varje da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Alla vet det, men eftersom han pratar om Crystal är det riskabelt att klona där. Dessutom är det tråkigt att klona. Standardtipset är att spara Master Ball till någon av de tre hundarna. Det går inte att klona på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Öh, jag hade typ 97 master boll på min pokemon silver så jag kunde fånga vilken ´pokemon jag vill. Dessutom, Lugia, Hoho bryter sig alltid ut från Ultra ball. Greatball är suverän mot bigga pokemon. Men en vanlig pokeboll använder jag alltid först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag orkar inte klona. det är för tråkigt. jag gör ägg istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag orkar inte klona. det är för tråkigt. jag gör ägg istället. Det är ju ä'nnu jobbigare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg