Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Hur skulle din taktik vara för att vinna expedtion-robinson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Försöka vara kompis med alla och inte bli för stort hot! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo visst..Lätt att säga..men på den ön finns det så mycket olika männsikor så jag skulle göra allt för att rädda mitt eget skinn och vinna så mycket tävlingar så möjligt. Sedan något av det viktigaste för mej: Stick inte ut. Du blir lätt en störande person. Du då Fusk-Freddie mer i detalj? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ja skulle nog försöka prata mycket med olika från början så att dom tycker en är snäll om det är någon som man inte tycker om så skulle jag inte försöka prata med han/hon.Och att inte försöka vara med i pakter så mycket!Och jobba mycket med att bygga på lägret så att dom andra tycker att man är snäll. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo, hittar man en kille/tjej som man tycker mycket om och man kommer bra överens med så skulla jag försökt bilda en pakt på 4-5 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo, hittar man en kille/tjej som man tycker mycket om och man kommer bra överens med så skulla jag försökt bilda en pakt på 4-5 st. Men dom flesta som har bildat pakt har åkt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jojo, det är en risk man får ta att gå med i en pakt. Går det så går det! Det kan gå åt h*lvete med pakter oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ja jag skulle nog inte gå med i någon pakt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det kan jag säga att man måste göra för att vinna, eller iallafall ha en övernskommelse. Vill ingen annan diskutera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det kan jag säga att man måste göra för att vinna, eller iallafall ha en övernskommelse. Vill ingen annan diskutera? Kanske ska man vara med i en pakt men inte som robban :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vadå inte som Robban, jag hade inget emot hans pakt det var bara det att hans "paktmedlemmar" d.v.s norrlänningar åkte ut en efter en och sen var det ju Johan och Robban kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vadå inte som Robban, jag hade inget emot hans pakt det var bara det att hans "paktmedlemmar" d.v.s norrlänningar åkte ut en efter en och sen var det ju Johan och Robban kvar. Jag mena bara att han överdrev med pakter! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.