Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Nej faktiskt inte. Han hade bara en pakt som räckte en bit. Paul däremot han svänger lite som han vill mellan pakterna. Mille skall vinna i nu läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Nej faktiskt inte. Han hade bara en pakt som räckte en bit. Paul däremot han svänger lite som han vill mellan pakterna. Mille skall vinna i nu läget. Ja det tycker jag också mille är den bäste kvar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jaja, men å andra sidan är Paul den värdigaste. Men hans chans är minimal eftersom han befinner sej på gränslandet. Paul skulle klarat sej bäst på en öde ö av de som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jaja, men å andra sidan är Paul den värdigaste. Men hans chans är minimal eftersom han befinner sej på gränslandet. Paul skulle klarat sej bäst på en öde ö av de som är kvar. Ja men jag gillar mille mer men paul är bra han också! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vara sig själv går alltid hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej du katten, tror du att du vinner Robinson på att vara dej själv - så har du fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag gillar Mille han är värdig vinnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 min taktik PAKT PAKT PAKT PAKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 min taktik PAKT PAKT PAKT PAKT Haha.. Pakt kanske är en tanke..Undra hur långt man kommer på att vara en diva som går runt och svär och är falsk ocg samtidigt är med i typ 3 pakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (Grizzly-Päron @ 07/02-2004 18:31:57) min taktik PAKT PAKT PAKT PAKT Haha.. Pakt kanske är en tanke.. Undra hur långt man kommer på att vara en diva som går runt och svär och är falsk ocg samtidigt är med i typ 3 pakter... Kanske går men inte så troligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej, troligt vis inte. Vem tror ni åker idagens avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.