FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag hoppas att Den där killen som är med emma och mariuana som jag inte kommer på namnet på. men tror att mille tyvärr Åker ut :( !Och tror att paul kommer tillbaks :D ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag vill att Daniel åker, men Mille åker till 99.99%. Det är om han vinner tävlingen, därför hoppas jag på en RIKTIGT fys tävling där Mille mosar de andra. På plankan vill jag ha: Mariana Emma Pål Mille Eftersom Mariana och Emma ramlar direkt typ. Mille och Pål är då automatiskt i final och de är dom två personerna jag har hejat på under hela tiden (om man ränkar bort Robban) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag vill att Daniel åker, men Mille åker till 99.99%. Det är om han vinner tävlingen, därför hoppas jag på en RIKTIGT fys tävling där Mille mosar de andra. På plankan vill jag ha: Mariana Emma Pål Mille Eftersom Mariana och Emma ramlar direkt typ. Mille och Pål är då automatiskt i final och de är dom två personerna jag har hejat på under hela tiden (om man ränkar bort Robban) Japp det hoppas jag på med!!!Hade glömt bort att mille kunde vinna en tävling!!! :) :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mille är väl bästa fysiska deltagaren som är kvar? Emma och Mariana är inga värdiga Robinson och inte Daniel heller därför han inte "tolerar pakter" - citat ur avsnitt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Mille är väl bästa fysiska deltagaren som är kvar? Emma och Mariana är inga värdiga Robinson och inte Daniel heller därför han inte "tolerar pakter" - citat ur avsnitt 2 Håller fulständigt med!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Visserligen var Björn och Leif de värdigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja heja på leif från början!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Att ni kollar på det dära.. vet inte, håller tummarna på den som vinner.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ok, egenteligen skulle man nog hålla på Anders Lundin eftersom han sitter säker i vartenda öråd..men han lyckas aldrig vinna :angry: Undra vad som händer och man skriver Anders Lundin på sin röst? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag skulle inte prata för mycket. Ändå vara schysst mot alla, men ändå inte vara en pratkvarn, som stör. Och sedan vara duktig på ön och inte klaga på värmen, eller att man är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Att ni kollar på det dära.. vet inte, håller tummarna på den som vinner.. hehe Smart!!! :D Tittar du inte på robinsson?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag skulle inte prata för mycket. Ändå vara schysst mot alla, men ändå inte vara en pratkvarn, som stör. Och sedan vara duktig på ön och inte klaga på värmen, eller att man är hungrig. Egenteligen ganska smart tänk...men klarar du dej på en öde ö med en bunt helt olika männsikor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.