FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag vet inte men hur skulla du göra?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Var ganska avslappnad, kanske försökt paktat lite med Mille och Emma och Mariana..Att få ut Daniel - genom att använda denna replik. - Daniel är i nu läget vårat största hot, krossa honom. Och så klart vunnit tävlingen :P Du då?? Vem skulle du helst vilja vara på ön just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja skulla nog ha gjort så också!! Helst vill jag vara mille men daniel är säkrast! :rolleyes: Du då?? Kunde du någon av frågorna som dom hade på tävlingen?? Jag kunde två! :) Jag tyckte att leif, mirre och björn var värdiga robinsson innan vilka tyckte du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Jag kunde alla frågorna utom den där "vem som ramlade först på plankan något år" Ehh, på plankan skulle jag vilja se. Leif Robban Björn Mirre Men nu..Om du är 10 år äldre, klarar du att vinna Robinson? Bara en enkel fråga.. Och vem tror du att du skulle komma bäst överens med av de deltagarna som var med i år`? Redigerat 7 Februari 2004 av Grizzly-Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vilket lag heja du på från början?? Jag heja på nord! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Jag kunde alla frågorna utom den där "vem som ramlade först på plankan något år" Ehh, på plankan skulle jag vilja se. Leif Robban Björn Mirre Men nu..Om du är 10 år äldre, klarar du att vinna Robinson? Bara en enkel fråga.. Och vem tror du att du skulle komma bäst överens med av de deltagarna som var med i år`? Svara på avanstående fråga, tack. Jag hejade på syd. Redigerat 7 Februari 2004 av Grizzly-Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag skulla inte vinna men kämpa bra!! Jag skulla nog komma bra överens med: Mille(Om jag var 10 år äldre så skulla vi vara ungefär lika gammal!) Mirre(Kommer från ljusdal lika som mig!) Leif(Min typ) Björn(Vi skulla nog vara ute och jaga tillsammans!) Pål(Tänker typ lika som mig!) Du då?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tror att jag och Robban skulle ha mycket skit för oss... Så mitt svar blir Robban men Mille verkar oxå vara en väldigt avslappnad kille..min typ. Här får du en försenad julklapp: Hållschema för Robinson-fans: 20.00-21.00 Sista Robinsonavsnittet 21.00-22.00 Studiosändning där vinnaren koras 22.00-22.30 Mingel i studiogången 22.30-22.40 Limousinfärd till festen 22.40- sent Robinsonfesten inleds med middag och lär fortsätta sent inpå natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hehe tack :D Vem hejade du på förra året?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Agustin...Tror jag att han hette..Men Leif och Mirre var värdigast.. Ännu en julklapp. Detta får deltagrna ha med sig: - Ett par badkläder - En långärmad skjorta/tröja - Ett par långbyxor - Ett par shorts eller en kjol - Två par underkläder - En BH - En t-shirt eller ett linne - En huvudbonad - Dessutom får de kläder av SVT att tävla i - En personlig sak får dock väga max 15 kilo. Ej elektronisk. --------------------------------------------- Har du sett alla säsonger? Redigerat 7 Februari 2004 av Grizzly-Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hehe det gjorde jag med!! Tackar tackar!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hejade du oxå på Agustin, lr? Av alla säsonger har varit är mina favoriter: Buba Badjie (-00) Agustin (-02) Robban (-99) Mille (-03) Martin (-97) Emma (-01) Du då?? Jag tycker att de skulle göra "Expedetion Robinson - kändisar" Där bara kändisar skulle vara med..Jag skulle vilja se Ander Lundin, Bengt Magnusson, Göran Persson och Markolioo stå på plankan.. Och Anders Lundin som segrare.. Han är emun i vartenda öråd men lyckas inte vinna..konstigt.. skumm kille <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.