FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är bra att Pål åker för Milles del. Om Mille, Emma, Mariana o Daniel står på plankan så kommer Emma eller Mariana att ramla först. Och det är den som ramlar 2:a och 3:a som möts i en duell vem som går till final. Åker Emma först på plankan så blir det Mille vs Mariana i duell, vilket Mille vinner. Då är det Mille vs Daniel i final, vilket jag hoppas Mille vinner. (Men det kan lika väl bli Mariana (Emma) vs Daniel i duell men då är Mille i direkt final) Mille tar hem Robinson. Men jag tror inte att mille är bra på plankan för ha e så lång! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej, men han är bättre en Emma eller Mariana :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja kanske hoppas det iallafall! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Så på ett sätt var det bra att Pål åkte...Men Mariana har lika stor chans att åka som Pål.. Mille, Emma, Mariana röstar på Pål. Lars, Martin, Jenny röstar på Mariana. 3-3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Men daniel röstar också på pål! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Aa, visst faan. Då är det kört...Men vem bryr sej? Mille vinner! Eller hur? Han slår väl Emma eller Mariana i Robinsons mest krävande duell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja!!! Undra hur det blir i finalen efter plankan?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Den blir direktsänd..Så ingen har vunnit än, final är om 7 dagar.. Då är det folket som bestämmer lite andra deltagare och så.. Så har det varit innan :unsure: Om du kollar svts sajt kan du titta vem som är mest populär av alla deltagare hos publiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Justja det glömde jag!!! Jag tror lungt att mille vinner!! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja, så mina tankar tror du stämmer? Visste du förresten att deltagarnas kläder möglar? Robban använde en tröja som var möglig i 14 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 :) Inte kul!!! :P Jag röstade på mille på svt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Mmm..Jag tror att Mille kan ta hem allting och jag blir 100% förbannad om Daniel gör det, men ändå inte..Han är en sådär bra Robinson.. Min Robinson krönika: För Showens skull: Robert Andersson Pakternas mästare: Pål & Robban Den falskaste: Pål Den snyggaste: Emma Andersson :P Värdigaste: Björn, Leif.. Men hur skulle du bära dej åt om du var i Påls situation innan dagens tävling och framåt? Redigerat 7 Februari 2004 av Grizzly-Päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.