Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Värdigaste: Björn, Leif.. Varför är dom så värdiga vad har dom gjort nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (Kakanrott @ 08/02-2004 00:01:04) Värdigaste: Björn, Leif.. Varför är dom så värdiga vad har dom gjort nu då Dom är mest lik en riktig robinsson! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag det tycker jag också.. Nästan ingen värdig har vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 De ifrån norrland äger degbulle. Speciellt Martin. Han är grym ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ja, men tyvärr han är ute..! Men alla norrlands gubbar har varit värdigast Björn, Kent, Martin m.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ja, men tyvärr han är ute..! Men alla norrlands gubbar har varit värdigast Björn, Kent, Martin m.fl Ja det tycker jag med!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (FuskFreddie @ 10/02-2004 16:22:19) Ja, men tyvärr han är ute..! Men alla norrlands gubbar har varit värdigast Björn, Kent, Martin m.fl Ja det tycker jag med!! ;) Men Leif är väl norrlänning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (Popcorn @ 10/02-2004 20:43:46) (FuskFreddie @ 10/02-2004 16:22:19) Ja, men tyvärr han är ute..! Men alla norrlands gubbar har varit värdigast Björn, Kent, Martin m.fl Ja det tycker jag med!! ;) Men Leif är väl norrlänning? Ja tror det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bloko_man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Japp det lutar åt det hållet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Man ska inte vara en som Robban, alltså frågar öppet om pakter. Man ska ligga lågt och göra nytta, inte vara för tillbakadragen och självklart ska man gå med i en stark pakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Så sant så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Man ska inte vara en som Robban, alltså frågar öppet om pakter. Man ska ligga lågt och göra nytta, inte vara för tillbakadragen och självklart ska man gå med i en stark pakt. Om man vill så kan man de..men jag har inge emot Robbans taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.