Hoppa till innehåll

Harry Potter 7!


Quicksilver

Rekommendera inlägg

Vad tror ni boken kommer heta?

 

Dom som har läst böckerna vet ju att han ska förgöra horrokruxerna.. Men dörr Harry eller Voldemort?

 

Men är sirius död? Han kankse kommer tebax? Och hur blir det med Hermione och Ron?

 

Diskutera allt vad ni tror om Harry potter 7 här !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 136
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

Harry Potter & Voldemort kommer dö, båda två.

Jag tror att hela Harry's släkt & vänner kommer stödja honom i kampen mot Voldemort, så tillslut besegrar Harry han.

Harry dör direkt efter, djupa skador efter slaget.

 

Hermione & Ron gifter sig, det är jag rätt säker på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ett stort HP-f*n då jag läst alla böckerna ett flertals gånger och gått på alla filmer.

 

Den 7:e boken lär handla om det du nämnde, nämligen att Ron och Hermione's förhållande kommer att utvecklas, själva storyn kmmer antagligen att baseras på Horrucruxer.

Dumbledore och Sirius lär kommer tillbaka från "döden" och slåss i strid mot Voldemort.

 

P.S Någon Moderator bör ändra titeln på tråden då man lägger ut SPOILER's här vilket strular till det för personer som inte läst böckerna än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas dom flesta dör. HP har blivit så sumpigt med tiden(Börja läsa när jag var 8)men ändå vill jag läsa sista boken för att veta vem som dör. Ron's lillasyster kanske offrar sig för Harry eller nåt. Man kan ju alltid hoppas. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att Dumbledore återvänder från de döda och är skitförbannad på Harry för att han inte hjälpte honom när han blev nerknuffad från astronomitornet. Sen ändrar Harry namn från Harry Potter till Barry Trotter, och tar efter det upp kampen mot Lord Voldemort, som blev avundsjuk på Harrys nya namn, och själv byter namn till Sir Popper Snortemort.

Sen blir det en livsfarlig sista strid mellan Harry och Voldemort (som är väldigt klichéfylld) och Harry dör dramatiskt, eftersom Dumbledore kikar fram och kastar en basketboll i huvet på han.

Med sina sista krafter reser sig Ron Weasley, som svimmat av skam för att han kraftigt urinerat i sina byxor, och hugger Voldemort i ryggen med en blyertspenna, och därmed besegrar ondskan för alltid.

Dumbledore kommer undan med sin lilla bortförklaring om att nån kastat imperiusförbannelsen över honom, och att det var därför som han tog livet av Harry.

Sen på Harrys begravning så står alla i passande svarta och gråa klädnader och sörjer (förutom Malfoy som har en partyhatt på skallen och jublar av lycka). Efter begravningen går alla hem och återupptar sina alldagliga liv.

Några veckor senare gifter sig Ron och Hermione, och när prästen förklarar paret gifta så börjar de våldsamt att älska på altaret, inför småbarn och allt.

Slutet gott, allting gott

(fast inte för dödsätarna som alla blir arbetslösa).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stor chans... du har läst Barry Trotter-böckerna va?!

 

Jag tror Harry och Voldemort dör, och annars så gifter sig Harry med Cho och Hermione med Ron, Fleur Delacour och Bill lever lyckliga i alla varulvs-fyllda dagar, Percy blir sams med alla i Weasley-familjen, Ginny blir ihop med nån ÄNNU töntigare, Remus Lupin och Tonks (Nymphadora Tonks) blir förälskade, Malfoys (Alla, även Draco) får livstid i Azkaban och Missnöjda Myrtle hittar ett nytt offer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom att J.K Rowling hållt en liten presskonfernas för ca 2 månader sedan där hon nämnde att det skulle utkomma minst 3 böcker till efter HB (sjätte boken).

Alltså betyder det att varken Harry eller Voldemort dör, om inte JKR får för sig att skriva om Ron och Hermione eller om en ny ond härskare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...