mariodog Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 peach :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men går det bara att börja med peach, äpple och orange? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Äpplen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Men går det bara att börja med peach, äpple och orange? Vet inte, det borde väl fungera att börja med körsbär. (Yey jag fick det idag av min figurs mamma! hoppas det kommer växa upp till ett körsbärs träd! :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jag startade med körsbär trodde först att det bara gick att ha körsbär och att man fick andra frukter av grannarna men så var det icke, och det tyckte jag var bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jippi! nu har jag ett litet körsbärs träd! alltså jag planterade det igår och nu är trädet större så det kommer alltså att bli ett stort träd! :D Då kommer jag att ha apelsin och körsbär! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag har alla frukter Sonic: om du får en ny frukt som duväldigt gärna vill ha så ska du hugga ner ett vanligt träd & plantera te.x päronet när kokosnötter ska man plantera nära havet men inte på stranden, jag hade sumpat 5 kokosnötter innan jag fick mitt första träd -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Åh, jag har nog sumpat fler än 5 kokosnötter ^^ Tack för tippset!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag har alla frukter Sonic: om du får en ny frukt som duväldigt gärna vill ha så ska du hugga ner ett vanligt träd & plantera te.x päronet när kokosnötter ska man plantera nära havet men inte på stranden, jag hade sumpat 5 kokosnötter innan jag fick mitt första träd -.- Jag har också summpat typ 3 stycken. Tack för tippset här med. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag började med apelsiner och syrran med körsbär. Jag fick ett päron av min figurs mamma och så tog jag körsbär av min syrra. Åh typ första dan jag hade spelet hittade jag ju en kokosnöt eller hur det nu stavas men jag slängde den ju :/ Visste inte att man skulle plantera den då :P För försöka hitta en ny på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag började med peach sen fick jag orange sen fick jag cherry sen coconut den sabbade jag och appel och päron har jag oxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag började med apelsiner och syrran med körsbär. Jag fick ett päron av min figurs mamma och så tog jag körsbär av min syrra. Åh typ första dan jag hade spelet hittade jag ju en kokosnöt eller hur det nu stavas men jag slängde den ju :/ Visste inte att man skulle plantera den då :P För försöka hitta en ny på något sätt. Hehe :P Jag har alldrig fått nåt annat än äpplen å kokosnötter. Men jag har sabbat alla kokosnötter <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg