DS ÄGER FETT!!! Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Vilket spel ska jag köpa av dessa? metroid prime hunters, new super mario bros, mario kart ds, super prinsses peach, wario ware touched, snälla hjälp mig :gitarr: jag byter in mario and luigi partners in time :gitarr: :bah: KAN INGEN SVARA :bah: Redigerat 9 Juni 2006 av DS ÄGER FETT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Mario kart DS är ganska kul om man gillar minispel med rallybilar (det finns massor av minispel på Mario kart DS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 mario kart :P!! , metroid är rätt kul också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Mariokart DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vote! Vote! Vote for the winners! (Gör en omröstning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg