Gäst Keyser_Soze Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hej. någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com.. tacksam för hjälp. plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 men är inte det svårt att göra...ok jag fattar inte det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ejay har bra produkter, tror att man kan hitta en gratis trial av Techno eJay på download.com... väldigt lätt att använda iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Om du komponera och sånt, så kan jag rekommendera FL studios. Man kan ladda ner demo på download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Sony ACID funkar bra om du tänker göra egna samplingar etc. och komponera ihop dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Okey. thanx. btw jag ahr bytt namn nu (från Monkey till DarkForce) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SolidSnake Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 jag har Techno Ejay 4 men problemet är att det kommer fram en skicka inte ruta efter typ 20 min så programmet stängs??? vad ska jag göra, finns det update eller ngt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 sökte på FL studios på download.com men hittade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag använder GraBageBand och det reagerar!! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 (redigerat) sökte på FL studios på download.com men hittade inget inte så konstigt, programmet kostar i verkligheten från 1500 till 2500 tror jag :P & Solidsnake ditt Ejay är nog demo, brukar va så på demo verisioner av program kolla här för mer tips http://www.fuska.se/forum/Musik_Program_So...Mml-t54737.html Redigerat 19 Januari 2007 av RaXeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 ni e ju så nördvändiga som bumpar upp en så gammal tråd och användaren som skrev detta är även inaktiv nu mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Stick till NewGrounds. det finns rätt många typer där som äger på "amatör" musik skapande. Annars kan jag inte ett skit... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.