Apex Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Doom 3 är läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simonekis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Björnes Magasin :visslar: Nä men kanske Prey 2 elr vad det var,men jag har bara spelat ett demo så jag är inte helt säker men jag säger det. :gitarr: :) Redigerat 17 November 2006 av simonekis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 F.E.A.R. Är inte direkt läskigt utan man får typ några små chockar då och då men det är väll ändå det läskigaste jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 half life 2 demo andra barnan den är jätte läskig jag vågar inte spela den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 När jag testade Doom3 första gången och va i ett mörkt tum så hoppa det fram ett monster ur mörkret, Jag höll på att ramla av stolen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Ett spel som också är läskigt är Oblivion när man går i en grotta o bara hör nått eller nån bara kommer.. Brukar hoppa till då.. :P .. fast.. Jag är rätt lättskrämd :( // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blingbling Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 resident evil blir jag så j*vla stressad av för jag kan inte gå och skjuta samtidigt så man måste vara as pricksäker men F.E.A.R e ju as läskigt och HL2 är rätt så läskigt ibland The Thing e bara så j*vla läskigt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Det har jag undrar länge.. Vad handar "The Thing" om ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Doom 3 det är så himla mörkt hela tiden. Quake 4 är också ganska läskigt ibland när ett monster hoppar fram,men Doom är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 risedent evil5 det kan ni kolla på www.youtube.com och skriva in ''risedent evil5'' :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kimzky Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Saltpopcorn, Du kan inte kränka Oddset. Det går att anmäla för, han får tycka att vilka spel som helst får vara läskiga, skärp dig! (Nallepuh och Heffaklumparna) OnT: Counter-Strike, när man smyger ut ur mörka på d2 och det hoppar ut nån framför än, h*lvete vad rädd man blir. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.