NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 F.E.A.R Man får ju va f*n mardrömmar av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 -||- F.E.A.R dock har jag bara spelat oseriöst och pyttelite hos en kompis, men det ryktas då vara skrämmande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 kanske postal 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ett spel som också är läskigt är Oblivion när man går i en grotta o bara hör nått eller nån bara kommer.. Brukar hoppa till då.. :P .. fast.. Jag är rätt lättskrämd :( // Waddis :gitarr: Håller med, spelade lite Oblivion igår och när jag klättrade ner för en stege i en grotta så såg jag ingen fiende men sedan så vände jag mig om och då komme ett j*vla troll upp i ryggen på mig.. Annars så är nog F.E.A.R. Extraction Point läskigaste spelet. 1:F.E.A.R. Extarction Point 2:ResidentEvil 3: Postal 2. Apocalypse weekend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 när jag var liten tyckte jag att might and magic VII var det mest skrämmande, nu har jag insett att skiten bara är spel så inget är läskigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 silent hill serien och return to castle wolfenstine,första gången jag var med och spelade silent hill so ploppa coat man upp o jag kunde inte röra mig i en halv minut.och wolfen(return to castle wolfenstine) är x labs och undead plejsena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 postal 2 är kul och olagligt att sälja i sverige på grund av för våldsamt material. haha man kan ju använda en katt som ljuddämpare på en älgstudsare.. de är lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Men KAn alla sluta och säga nalle phu och heffar klumparna??!!!!! Skrik inte så mycket. Jag är ju känd för att vara lite "dum i huvudet" så jag säger väl : 1. Tellitabbis 2. Tetris 3. Nalle puh xD.. Silent Hill och F.E.A.R o.s.v är ju f*n inte läskigt men Tellitabbis *brrr*. Det är riktiga spel du! (Ok jag menade inte detta alls) Seriöst : Silent hill och F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.