Ceto Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 alla cheat sugna man kan ladda ner fusk här om ni vill http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules...load&file=index men jag rekomenderar att ni inte ska ladda ner för om ni fuskar på en server som inte är not sourse kan ni bli bannad i flera minuter eller steam ban då kan man inte spela på sourse och då kan man bara spela på sourese servrar så fuska inte men om ni redan är bannade kan man ju fuska på not sourse så gör som ni vill här finns iallafall fusk att ladda ner! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Bara för att man spelar på en source server så blir man inte bannad! bara för att man fuskar behöver man inte spela på en 1.6 server! :angry: Finns redan en sådan här tråd! Kolla alltid viktiga meddelande först! http://forum.fuska.se/Cheat_Guide-t60672.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Funkar det till Css? fattar inte vad du skriver, använd punkt ! Redigerat 11 Juni 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ja det funkar det står ju cs:s hacks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 men du sa ju att om man spelar på source blir man bannad?!?!? :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Valves inbyggda anti-fusksystem kallas VAC2. När du startar upp en server (inte via CS new game utan dedikerad server) kan du välja på servern ska vara secured/not secured. Har du valt secured är VAC2 igång, har du valt not secured så är det inte igång. Om du använder fusk på en VAC2 server riskerar du att bli bannad, och om VAC2 upptäcker dig blir du bannad i 2-3 år (tror jag), och det går inte att överklaga. VAC2 uppdateras ständigt, så ena minuten kanske fusket går igenom, och andra minuten inte. Därför är det en VÄLDIGT, väldigt korkad idé och ens tänka tanken att fuska, och om man gör det mår man inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 För att vara säker och du vill färna fuska på VAC2 Server ladda ner bara enkelt VAC2 fusk så blir du inte "avslöjad" men du ! ladda ner updateringar av fusk! För andra lägger in fusket i deras HLGUARD och bannar er med enkla tryck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Cetin, är det kul att kopiera det som jag skrev för typ 2 veckor elr nåt sånt. :COPYCAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Man behöver inte bli bannad om man fuskar. Ska man fuska, så ska man fuska smart. Många väljer att enbart ha WH och andra småfusk, inget som kan detectas om man är klyftig. Det gäller bara att låtsas spela vanligt, kolla runt hörnen osv, fejka att få ryck när man ser nån. Har också sett folk med aimbot som spelar på VAC servrar. Jäkligt bra aimbot måste jag säga. aimen skakar inte ens, och dom har hotkeys som dom ställer om hela tiden så dom tar HS ibland och i magen ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 MagiskaBarnet:Ja spela på en server me en spelare som hade AimBot så att han sköt HS helatiden, men han va ju inte direkt smart som använde den hela tiden, senn blev han bannad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 alla cheat sugna man kan ladda ner fusk här om ni vill http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules...load&file=index men jag rekomenderar att ni inte ska ladda ner för om ni fuskar på en server som inte är not sourse kan ni bli bannad i flera minuter eller steam ban då kan man inte spela på sourse och då kan man bara spela på sourese servrar så fuska inte men om ni redan är bannade kan man ju fuska på not sourse så gör som ni vill här finns iallafall fusk att ladda ner! :D Hmm. När du skrev 'Sourse' med en illa stavning så tror jag att du menade Secure? Oooj, bli bannad i flera minuter.. Nej, lillen. Man blir permanent bannad med omedelbar verkan. Tro mig. Jag vet från egna efarenheter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Att ens lagga ut lankar till cheat? Permanetn ban po din ip adress ar vad som skulle behovas. Ingen vill spela ett spel mot en 8oring som sitter hemma och cheatar. Asso jag har inga ord for sonna som dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg