Hoppa till innehåll

Viktigt Meddelande: Cheat Sugna


Ceto

Rekommendera inlägg

alla cheat sugna man kan ladda ner fusk här om ni vill http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules...load&file=index men jag rekomenderar att ni inte ska ladda ner för om ni fuskar på en server som inte är not sourse kan ni bli bannad i flera minuter eller steam ban då kan man inte spela på sourse och då kan man bara spela på sourese servrar så fuska inte men om ni redan är bannade kan man ju fuska på not sourse så gör som ni vill här finns iallafall fusk att ladda ner! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Valves inbyggda anti-fusksystem kallas VAC2.

När du startar upp en server (inte via CS new game utan dedikerad server) kan du välja på servern ska vara secured/not secured.

Har du valt secured är VAC2 igång, har du valt not secured så är det inte igång. Om du använder fusk på en VAC2 server riskerar du att bli bannad, och om VAC2 upptäcker dig blir du bannad i 2-3 år (tror jag), och det går inte att överklaga. VAC2 uppdateras ständigt, så ena minuten kanske fusket går igenom, och andra minuten inte.

 

Därför är det en VÄLDIGT, väldigt korkad idé och ens tänka tanken att fuska, och om man gör det mår man inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

För att vara säker och du vill färna fuska på VAC2 Server ladda ner bara enkelt VAC2 fusk så blir du inte "avslöjad" men du ! ladda ner updateringar av fusk!

För andra lägger in fusket i deras HLGUARD och bannar er med enkla tryck!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver inte bli bannad om man fuskar. Ska man fuska, så ska man fuska smart. Många väljer att enbart ha WH och andra småfusk, inget som kan detectas om man är klyftig. Det gäller bara att låtsas spela vanligt, kolla runt hörnen osv, fejka att få ryck när man ser nån.

 

Har också sett folk med aimbot som spelar på VAC servrar. Jäkligt bra aimbot måste jag säga. aimen skakar inte ens, och dom har hotkeys som dom ställer om hela tiden så dom tar HS ibland och i magen ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla cheat sugna man kan ladda ner fusk här om ni vill http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules...load&file=index men jag rekomenderar att ni inte ska ladda ner för om ni fuskar på en server som inte är not sourse kan ni bli bannad i flera minuter eller steam ban då kan man inte spela på sourse och då kan man bara spela på sourese servrar  så fuska inte men om ni redan är bannade kan man ju fuska på not sourse  så gör som ni vill här finns iallafall fusk att ladda ner! :D

 

Hmm. När du skrev 'Sourse' med en illa stavning så tror jag att du menade Secure? Oooj, bli bannad i flera minuter.. Nej, lillen. Man blir permanent bannad med omedelbar verkan. Tro mig. Jag vet från egna efarenheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...