TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 själv tycker jag att dom spelade ganska kasst,dom fick inte in ett enda skott av 16 tror jag. Om dom spelar dåligt nästa gång också så slutar jag kolla på vm (kanske <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ett riktigt fiasko ska jag säga! Svenska landlaget kan bättre, de borde ha vunnit med minst 3-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vilket fiasko för svenska laget, TOT spelade ett fult pch taktiskt spel men Sverige borde ändå fått in några bollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Allvarligt, man ska inte underskatta före detta engelska kolonier. Det var väl delvis för att deras målvakt var en mur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 sverige hade otur och dom var i dålig from allbäck borde gjort mål på sitt läge sverige borde minst ha vunnit med 1-0 eller 3-1 tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ingen bra match alls. Dom spela så j*vla ineffektivt, borde ju vunnit med flera måls fördel. Men alla lag gör ju en dålig match. Men tänk på dom stackarna som har åkt ända till Tyskland och betalat mkt pengar bara för att se den matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag tycker att Sverige borde ha satt ett flertal av sina lägen men Trinidad & Tobagos målvakt var väldigt solid men hade även en del tur. Man måste säga att de maskade väldigt mycket ochså och man hörde vad de sveanska supportrarna tyckte om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Sverige - Trinidad och Tobago var en typisk match där bollen bara inte ville in. Men tänk på den ljusa sidan, det hade varit värre om de förlorat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ingen bra match alls. Dom spela så j*vla ineffektivt, borde ju vunnit med flera måls fördel. Men alla lag gör ju en dålig match. Men tänk på dom stackarna som har åkt ända till Tyskland och betalat mkt pengar bara för att se den matchen. Det är en risk man får ta när man betalar för en dyr biljett. Man kan ju inte tro att Sverige kommer hur långt som helst i VM och sedan bli besviken på att man betalade. För övrigt så tycker jag att Sverige spelade väldigt bra, förutom att de gjorde mål förståss. Sverige hade 90 % av matchen i laget och fick otroligt många chanser framför mål som man sumpade. Vi får helt enkelt reparera ev. skador och förbereda oss mot ett formstarkt Paraguay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 De skulle slängt in Källström lite tidigare. Han vill verkligen spela och han spelade lysande den lilla stunden han var inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 sverige måste vinna mot Paraguay annars e det små chanser att klara av gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ett riktigt fjasko för Sverige dom kunde ha gjort MYCKET bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.