Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag kan annars skicka den för jag har ju din msn. Du skriver ju aldrig nått i dit forum ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Funderar på att göra ett fängelse, så de som bryter mot reglerna, istället för att de ska kickas (och ändå bara loggar in igen) kan man sätta dem i fängelse, alltså i ett litet låst, inhägnat område där de inte kan komma ut. Så kan alla gå förbi och skratta. Det är bättre än ban iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) då ska dom sitta där i en viss tid inte all evighet Redigerat 20 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ja, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 vf e ingen inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 kan någon säga vf jag ej kan skriva för jag blir dissconnectad direkt hur får man pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Du får pengar genom att döda fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 det har jag hur många som helst men jag ser inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Dom ska finnas i din inventory. Jag vet iaf att Evil Plants droppar gold. Mer vet jag inte. Och du vet när du får gold får du måste plocka upp dom, dom hamnar på marken och du får plocka upp med ENTER. Redigerat 20 Juni 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 I spelet kan man inte skriva åäö annars blir man disconnectad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 hur lagar man en guild?vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.