Gäst Mega93 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Men, det är för komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 vet inte om det är för komplicerat men kan du fixa så man kan ta quest och gör så det kommer lite fler monster i road 24 mer evil plant och alla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) du kan inte jag få access till allt inne i spelet som att warp me to typ lr banna lr höja lvl men inte sätta nya npcs och va mapper jag kan bara kicka nu Redigerat 21 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Kan du fixa så att man ser anurlunda ut när man tar på sig nått? Det är väldigt svårt att göra så att man ser annorlunda ut när man tar på sig något. PlayerWorlds är rätt så begränsat vilket gör att det är svårt att ändra sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 var kan man ladda ner playerworlds gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Playerworlds har gått ut. Det är alltså nerlagt, iaf vad jag känner till. jAG Hittade den när jag gick igenom några gamla filer på min gamla dator. Sen skickade jag det till min nyare dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 var kan man ladda ner playerworlds gratis?? PlayerWorlds är nerlagt, skaparen dog av leversjukdom. Men du kan hitta den senaste versionen här: http://drspoon.dyns.be:89/pwbackup/ PS: Det blir väldigt svårt att göra ett lika snyggt spel som Omega, men om du vill pröva rekommenderar jag att du pluggar in lite VisualBasics kodning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ok men jag plugg SQL nu tänker göra ett webb-baserat spel kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 jaha,vad skall det heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Han sa att han kanske ska göra ett spel, tror du verkligen han har namn och sånt när han inte ens är säker på om han kommer göra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Plus att detta är inte forumet att prata om det, här gäller det bara Omega99's spel. Jag undrar fortfarande hur man lägger statpoints i stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 tar jag det igen vet inte om det är för komplicerat men kan du fixa så man kan ta quest och gör så det kommer lite fler monster i road 24 mer evil plant och alla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.