LunQan Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Jag gillar inte såna här mmorpg det ska vara riktigt 3D som såna spel som WoW och Lineage. B) Redigerat 24 Juni 2006 av LunQan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det är ett onlinespel gjort av Omega99. Kolla första inlägget för screenshots och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LunQan Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det är ett onlinespel gjort av Omega99. Kolla första inlägget för screenshots och så. Det är ju ett bra gjort spel men jag gillar inte såna här gillar mer 3D spel, jag trodde det skulle vara ett sånt först men då kolla jag ju på screenshot :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Skulle nog ta lite tid att göra ett 3D spel helt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 mm, precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) EDIT..... Redigerat 24 Juni 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 vf är aldrig någon inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Fler medlemmar behövs, jag är inge vidare på att reklamera och hemsidan verkar aldrig bli gjord. Får vi inte fler användare snart stänger jag spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 om det händer stäng inte ner spelet låt mig ta över det jag kanske lyckas bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 LoL, jag tänker inte ge bort spelet isåfall. När jag säger stänger ner spelet menar jag inte slänga det utan lägga undan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 annars kan jag hjälpa dig med att göra reklam för spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Visst, men det lär bli lite svårare nu utan hemsida. Men man får väl göra på det desperata viset: Spamma chatter, forum och andra liknande saker (INTE HÄR PÅ FUSKA.SE!). Eller har du nån bättre idé? Redigerat 24 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.