Gäst Mega93 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Tydligen, det hände medan jag spelade Wolfenstein - Enemy Territory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 båda spelen kanske blir för tungt för din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Nej, men min internet anslutning tror jag inte kan dra både servern och wolfenstein samtidigt, båda spelen är ju online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag fixade lite på mappen hoppas du gillade det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Ska kolla snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Sätt på serven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Den är på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 mega något var lite konstigt det var bara jag och jag tror det va bobba fet inne vi var i city of clouds men sen när jag gick ner då stod det:you have been jailed Reason:stealing.men det hände ingenting då frågade jag bobba fet om jag hade stulit något från honom han sa nej så du får nog bättra lite på det :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 lol :P har inte hunnit spela det så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 www.centrycraft.co.nr <- under konstruktion dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 mega jag vill ha den spriten som dragon warrior i spelet har lr den som är efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 (redigerat) Alla warriors ska ha samma sprite. [edit] Nu har alla warriors samma sprite. Redigerat 27 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.