Gäst Beldur Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Servern e nere... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Servern är uppe nu. Om vi får flera medlemmar från andra länder, tror du inte de börjar prata engelska med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Inte brazilianer,de lär sej inte engelska i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 men >.< det är ett engelskt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 då behöver dom inte spela :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 (redigerat) Centrycraft v.3 : The New World Centrycraft v.2 blev en total flopp (eller? :cry: ), quest-systemet krånglade (den gjorde iaf något till skillnad från v.1) och buggar poppade upp överallt. Jag har börjat på v.3 som väntas vara klar..... Snart. Och alla som inta kan vänta skulle kunna få v.3 i förhand från mig via msn, på det villkoret att de samtidigt letar buggar. Det som sökes till version 3 av Centrycraft är: Moderatorer = 3 platser lediga. Mappare = 1 plats ledig. Interface designare = 1 plats ledig Reklamerare = oändligt antal platser lediga :P (Jag har säkert nån felstavning ovan men är för trött för att gå igenom så ha överseende med det, jag jobbar som in i ****** för att spelet ska fungera.) Redigerat 11 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag kan vara Interface Designare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Moderator! Jag ställer upp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 REKLAMERARE TILL MIG! Och mapper eller?o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 jag kan göra reklam också, =) Hej! spela Centrycraft online! så nu har jag gjort reklam =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Illern Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Asså, har läst allting här nu, och e ruskigt sugen på att testa spelet, men det funkar inte? det står att servern e online, och när ja registrerar så står d bara: connecting: Sending bla bla bla, men sen händer det inget :blink: någon som vet vad som e fel? jag laddade ner den senaste beta versionen som d stod oxå... Btw, alla som lirar, varför e forumet helt dött? typ 3pers som skrivit lite, börja skriva där ffs, mycket roligare när d e folk inne på forumet :P ? ajja, peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Om du läst allt skulle du också märkt att v.3 är den senaste. V.3 planerar jag att släppa snart. Weee. Nu har v.3 fullscreen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.