Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag skulle kunna vara moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ok, då finns det en plats kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 när kommer v3 ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag har försökjt typ 5 gånger inte bara idag att göra ett account men det står bara "Server Status: Offline" hela tiden & jag har sagt till Norton att tilllåta den :cry: jag har även testat att avaktivera Norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Men han håller på med V.3 Så allt annat e säkert nerstängt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Jupp, ingen annan version fungerar nu. Men v.3 släpps snart som tur var. BTW, snygg avatar MB, annorlunda. Redigerat 12 Juli 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Om du läst allt skulle du också märkt att v.3 är den senaste. V.3 planerar jag att släppa snart. Weee. Nu har v.3 fullscreen! Fullscren RULES!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jag moddar gärna ;) Immapowahungraysob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Tänkte att ni ville ha en liten screenshot av spelet. Btw, när man skapar en ny gubbe kan man välja hår och kläder, och när man sätter på sig nåt så syns det. screenshot.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 f*n va snyggt det ser ut! Vilket program använder ni för att mappa? kanske kan hjälpa till med det också! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 YES MY DREAM COME TRUE!!!! Hurra för att kunna ändra på sin gubbe!!! Spelet ser ju riktigt coolt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Tack, jag har bara ett litet problem nu: Varje gång jag försöker sätta musik på mapparna så krashar spelet, ska gå igenom den men kan jag inte fixa det så får spelet vara utan musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.