RiverRunner Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 AAAAAAAAAAAAARGH!!!! skandal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 TRAGEDI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 NEJ!! DET HÄR HÄNDER INTE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 kan du inte fixa den gamla versionen så att den funkar när du ändå inte håller på med den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Ja det kan du väll göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Problemet är att då måste jag fortfarande ha på servern och sånt. Men jag ska se om jag inte kan slänga ihop nåt :P . Men nu ska jag bara spela andra mmorpg spel i hopp om att få lite ny inspiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Och vad menar du med det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Öm???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Mitt senaste projekt: Centrycraft, ett mmorpg. Här är länken till spelet: http://mega99.cabspace.com/Centrycraft.rar Här är länken till lib-filerna ni kan behöva (Om ni får errors): http://mega99.cabspace.com/LibraryFiles.rar Först gjorde jag ett mmorpg i vb, sen märkte jag att jag behövde köpa nåt prog för att compila det. Typiskt. Så jag blev tillslut tvungen att bygga den på en engine, villket begränsade min möjlighet att forma spelet som jag ville men nu har jag fått det ganska bra. Jag hoppas iaf att ni gillar spelet. (PS. Skicka gärna runt spelet till era kompis också för att höja antalet medlemmar.) Fint spel Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Men han har lagt av nu :( !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Inte lagt av, lagt undan. Jag skulle kunna öppna spel-projektet imorgon, i övermorgon eller dagen efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jaaaaaaaaaaaaa!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.