Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Har du router? Se isåfall till att forwarda portarna. Föresten, jag har bytt ip på servern. Därför är servern offline på era datorer hela tiden. Starta spelet, tryck på config och byt ut ip:t mot "centrycraft.servegame.org". Redigerat 18 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 F*n va dum jag kan vara, jag tänkte på det, men så sket jag i det. Aja, tack för svaret nu vet jag vad jag ska göra ;) Lovar också att kolla in ditt spel senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 skulle inte dom som regga sig nu få 5 extra lvls och 200 guld?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jo, men just nu kan jag se på servern att du är inloggad... Jag kan inte ändra på din account innan du loggat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) jag är inte inloggad.Jäkla roligt spel förresten Redigerat 18 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 ja skulle vilja tästa men en film snutt skulle inte vara helt fel ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Det kommer! Men jag har andra saker för mig, som spelet! Jag är upptagen med att försöka fixa en ny bugg, som gör att man inte kan levla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 ja skulle vilja tästa men en film snutt skulle inte vara helt fel ändå.... Omega99 sa ju att det skulle komma en ny film.Det märks att du är nykomling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Omega99, jag förstår för fullt att du har mycket att göra, men kanske vi kunde snacka nån gång via PM när du kan, för jag har lite problem med PlayerWorlds tex hur man går in i hus (ursäkta min n00bighet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) hur köper man nya vapen?? Redigerat 18 Juni 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Följ vägen som leder in i hus så kommer du in. ´Det finns en "Nybörjar shop" längst ner i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Menade inte direkt så, jag borde skrivit tydligare. När jag använder PlayerWorlds och lägger ut tiles och har gjort ett hus, så lägger jag ut en spawnpoint på dörren så när man går på dörren kommer man till en ny map. Problemet är att man måste skriva in Y och X koordinater var man ska hamna när man går på dörren. Jag är inte bäst i matte men jag kan ändå koordinatsystemet. Problemet är att det är lite konstigt så du kanske kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.