Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Jaha, du, denna tråd är nog inte det bästa stället att prata om sånt, men.. Öppna map-editorn i den map du kommer till när du går på spawn pointen, sen rör du musen över mappen så ser du att kordinater står på tileset-kanten. [ÄNDRAT] Nu är filmen av spelet färdig: http://www.4shared.com/file/2104099/505769...entrycraft.html Bara en kort snutt som visar några av de platser som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 tips: fiksa några spells åt magican Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Ja, såklart, men spelet är fortfarande under "heavy development". Redigerat 18 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vad menade du med att servern är Offline i några minuter? =S Hur många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Ville bara säga jäkligt tack Omega99. Så nu har jag slut på frågor, ska ta och testa ditt spel inom kort. Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Spelet är fixat! Buggarna är fixade och spelet har uppdaterats. Detta betyder att alla ni som laddat ner spelet måste ladda ner det igen. Jag ändrar mitt första inlägg så länken där kommer också vara till den nya versionen. Avinstallera den gamla. http://www.4shared.com/file/2107282/cfaffa...raft_setup.html Redigerat 18 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Okej, men bara som ett tips, du kan skaffa en autoupdater så folk slipper ladda ner spelet igen. som du kan hitta här www.playerworlds.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Min är gjord i en äldre version, AU fungerar inte på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Måste man instalera patchen på den nya versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Bara om du har errors. Nu är det visst nåt fel med servern (eller min router) men jag jobbar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Hur som helst laggar det som bara f*n P.S Vad gör man med points? =S Redigerat 19 Juni 2006 av Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) gör du något eller laggar det bara annars så jä*la mycket?? Redigerat 19 Juni 2006 av RiverRunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.