mag_net_ Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hej, jag har nyss köpt det nya Hitman. Jag har klarat mig fram till en bana som heter "the killer of craws". Jag har letat överallt men hittar fortfarande inga fusk till hitman , finns de några äns? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) om du inte hittar så finns det nog inga fusk till det än Redigerat 16 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Nej, det finns inga fusk till Hitman Blood Money till PS2. Men det finns till PC som du kan hitta här: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/919985.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 tror inte det har kommit än :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Ne det finns inga fusk till PS2 versionen, verkar inte så men vad vet jag :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg