Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Jag har hittat ett kul spel som heter America's Armey. Spelet är gratis och man kan hämta ner det härifrån Tryck! Man är en soldat som ska tränas inför att bli med i America´s Armey. Man kan göra luftanfall m.m Väldigt verkligt och coolt men man måste ha gjort träningen innan man kan börja köra online mot andra spelare och göra typ uppdrag eller nått. Det tar lite tid att hämta ner det men det är det värt! PS. När ni ska ladda ner det föredrar jag att ni hämtar det från Gamespot för där finns ingen kö. Citera
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Jag har hittat ett kul spel som heter America's Armey. Spelet är gratis och man kan hämta ner det härifrån Tryck! Man är en soldat som ska tränas inför att bli med i America´s Armey. Man kan göra luftanfall m.m Väldigt verkligt och coolt men man måste ha gjort träningen innan man kan börja köra online mot andra spelare och göra typ uppdrag eller nått. Det tar lite tid att hämta ner det men det är det värt! PS. När ni ska ladda ner det föredrar jag att ni hämtar det från Gamespot för där finns ingen kö. är det gratis och inge virus Citera
vdsavasfvds Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Det heter army.. ffs, varför skulle ett spel innehålla virus, omfg? Citera
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 (redigerat) man måste vara medlem i gamespot för att ladda ner den och när jag trycker på länken kommer detta upp!!! http://armedforce.org/?rid=979451 Redigerat 17 Juni 2006 av dark shadow Citera
Anorectic Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Hur bra måste datorns utrustning vara för att köra spelet? Jag menar, hur mycket ska man ha i RAM-minne osv? Citera
LillBerra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Det heter army.. ffs, varför skulle ett spel innehålla virus, omfg? Ja du...varför skulle ett spel innehålla virus? Jag har då aldrig sett ett spel eller en fil som innehåller virus :rolleyes: Citera
Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2006 oj förlåt för felstavnignen. det stavas Army sry för det men ni verkar klara det själva ändå :P I början får man typ prov som är svårt tycker jag fick bara 63 % av 100 % så jag kan skriva svaren här om ni vill. Det är bara att säga till. Förresten instalera Xfire och säg vad ni heter där. Citera
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 jag spela det nu men så blev det sån konstig lila streck i spelet slutade nu Citera
Filiandor Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2006 hmm det har inte blivit nått sånt för mig. kan tyvär iinte hjälpa dig :( Citera
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 ok allt nomalt nu .... kan man adda folk i spelet? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.