Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 DET E ROSA VID KANTERNA NÄR MAN HAR MSN UPPE!!!!!! THX FÖR FÖRHAND /MVH JAG! Och gör det inte till chattrum! _Skriv ej OK TYP NEJ JA eller annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Va f*n snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vadå? Jag förstår inte. Förtydliga din text tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 han kanske menar att på den nya msn att man kan ha rosa kanter ir nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vet inte riktigt hur du menar men om MSN-fönstret blir lite rosa i kanterna när du har det uppe så brukar det gå att fixa genom att du fäller upp menyn (Arkiv, Kontakter etc). Knapp med två pilar högst upp i vänstra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 :huh: du det vore bättre om du förklarade mer och la ner det där med capslock. både irreterande och onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trios Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Han menar att den transparenta färgen som skulle vara i hörnen inte är genomskinlig och istället visas som rosa (transparenta färgen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Den fargen andrar man ju till vilkem man vill ha? Ratta mej om jag har fel men han moste ju sjalv valt rosa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 lol, då får förklara mera. Man kan inte bara säge t.ex. Det är fel på min dator.. Till en support. Men förmodligen så kan det vara fel på grafik kortet, eller ngn inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Rensat från totalt offtopic och övrigt regelbrytande inlägg. Jag kan hålla med om att inlägget är dåligt formulerat men det är ingen ursäkt för att bryta mot §1.11 eller §1.19. Så inga fler inlägg om att frågan är dåligt ställd eller liknande tack, det har vi redan hört nog av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Rensat från totalt offtopic och övrigt regelbrytande inlägg. Jag kan hålla med om att inlägget är dåligt formulerat men det är ingen ursäkt för att bryta mot §1.11 eller §1.19. Så inga fler inlägg om att frågan är dåligt ställd eller liknande tack, det har vi redan hört nog av! L-O-L §1.11/varnad // Ragnarök Redigerat 21 Juni 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) . Redigerat 6 Mars 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.