Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Min bästa bok som jag har läst är Dogge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Stormen i svärdet av robert shea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Eragon och De äldste ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Herrej*vlar vad Eragon är bra. Dock var den lite för bra eftersom att jag läste till ungefär klockan 3 varje kväll. :/ Har fortfarande inte läst den andra boken, Den Äldste eller vad den heter, ska glra det någon gång. Sedan är Svärdet i Stenen riktigt bra också. en gammak, men fortfarande bra, klassiker. Da Vinci Konde och de andra bäckerna i den serien verkar vara bra, ska läsa dom när min bror är klar med dom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Harry Potter och den flammande bägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. Den sistnämnda kan knappast ses som förstklassig litteratur, men den är ändå den näst bästa parodin man kan få i bokform. Härskaren på Ringen är så grymmt kul!!Du borde läsa Bimbo oxå, de e parodi på Bilbo :P... Senn så gillar jag Barry Trotter och Den Skamlös Parodin och Barry Trotter och Den Onödiga Uppföljaren, längtar tills Barry Trotter och Den Döda Hästen kommer ut också... Jag älskade Änglar och Demoner av Dan Brown, ska börja på Da Vinci koden senare idag... Harry Potter och Halvblodsprinsen är riktigt bra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Eragon är helt klart den bästa boken jag läst. En perfekt fantasy bok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 I Cirkelns Mitt och Da Vinci Koden är båda väldigt bra. Sen har vi ju Sagan om Ringen, Silmarillion, Alex Rider serien och Härsken på Ringen. Den sistnämnda kan knappast ses som förstklassig litteratur, men den är ändå den näst bästa parodin man kan få i bokform. Barry Trotter-böckerna är så sköna! Undra vad som händer i nästa... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Läser nästan bara fantasy böcker, men här är några som är bra: Hyperikons Ros Draklanskrönikan(5 delar) Brian Jacques böcker är grymt bra Sanningens Svärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Da Vinci koden är väldigt bra också förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag håller på och läser Da vinci Koden nu, den är mkt bra, fast jag tror inte attd en är lika bra som Änglar och Demoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) Läser nästan bara Fantasy ...de e så bra ^^ Dock den enda i familjen som tycker de ...de andra läser inte eller så hatar dom de X3 Gillar Eragon & Den Äldste (längtar till tredje boken :P) Silverdolken av Katherina Kerr är också rätt så bra ^^ Även Vargbröder & Vargbröder 2: Havets fångar är bra :) Ska börja på fantasy serien, den första boken heter Mördarens lärling av Robin Hobb ...den verkar jätte spännande .. ^^ Magiskabarnet: om du vill ha bra Fantasy kan du kolla på SF bokhandeln i Sthlm ...dom har en hemsida också ... ^^ Redigerat 25 Juni 2006 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.