Girafariglove Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Eragon o Den äldste Harry Potter (alla) Legender från Redwall (Brian Jaques, läser igenom serien) Narnia (alla) Deltoras bälte (8 böcker) Deltoras bälte: Den pirranska pipan (3 Böcker) Deltoras bälte: De 4 systrarna (4 böcker) O all skräck jag kan lägga vantarna på :rambo: Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Liftarens guide till galaxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Harry Potter böckerna är favoriter, och de känns som de blir bättre för varje gång. Så i nuläget får jag säga - Harry Potter Och Halvblods Prinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Har snart läst ut Spelkortsmysteriet och den boken är väldigt bra och spännande. Harry Potter serien är nog min andra favorit, ett bra påhittat äventyr som är älskat världen över. Ska nog börja läsa boken Magi eller Eragorn om jag får den fyller år efter jag har läst ut Spelkortsmysteriet. 1. Spelkortsmysteriet. 2. Harry Potter serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 kalle anka pocket! :P och så är det hp (harrypotter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 herman linquist jag älskar hans koserier ett tips om ni vill skratta lite över andras misslyckanden :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Två böcker som får mig att bara falla baklänges är numera: Our Culture, What's Left Of It av Theodore Dalrymple. Verkligen bra essäist. Den andra är den helt gogalna och komikradikala Sirererna På Titan av Kurt Vonnegut. Till er som har läst Liftarens Guide Till Galaxen och dess förtsättande delar kommer nog njuta till stort av Kurt Vonneguts böcker. Man blir helt förälskad av hans sätt att skriva. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Ken Kesey - Gökboet Jag tycker det är den bästa boken jag läst!! Har även sett filmen som också äger ;) har nån annan läst gökboet`? //bounce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Harry Potter böckerna självklart ! Två böcker som får mig att bara falla baklänges är numera: Our Culture, What's Left Of It av Theodore Dalrymple. Verkligen bra essäist. Den andra är den helt gogalna och komikradikala Sirererna På Titan av Kurt Vonnegut. Till er som har läst Liftarens Guide Till Galaxen och dess förtsättande delar kommer nog njuta till stort av Kurt Vonneguts böcker. Man blir helt förälskad av hans sätt att skriva. ;) Den verkar bra måste läsa den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 När jag fick boken Vargbröder var jag liksom besatt av den. Den var väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Dark Moon - david gemmel enkelt den bästa jag läst. Roots är också rätt bra bara lite tråkig i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 kejsaren roms portar,redwall,allt! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.