Kungen Av Pirater Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 ingen aning mitt blir nog något DB spel om et kommer ut Det Finns Inget Till DBZ Spel Efter Budokai Planerat, Men Det Hade Såklart Varit Kul Med "DBZ:Budokai2" Inte Bara Till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 super smash bros2 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kungen Av Pirater Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 metroid prime 2 och metal gear solid the twin snakes blir nog mina!! Jag Blev Lite Besviken På Meteroid Prime "1", Men Har Höga Förväntningar På 2:an. Men Jag Tror Nog Ändå Att Metal Gear Blir Årets Favorit. Men Jag Tycker Att För Mycket Av Spelet Avslöjades I Superplay´s DVD.(Gu´ Vilken Tabbe!) Ps. E´ Du Ens I Närheten Av Miyamoto, Så Då E´ Jag Gud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 super smash bros2 tror jag Om det kommer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det är inte säkert att det kommer i år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det är inte säkert att det kommer alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 säg inte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 men super smash bros melee e ju tillochmed 3:an så varför vänta på 2:an när man ska vänta på 4:an eftersomdet finns ett ssb till nintendo-8bitars och ett till nintendo 64 och ett till gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag hoppas det kommer en ny förbättrad mario kart! med en sittplats i varje bil och med mer och grymmare bannor! o bättre grafik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 varför inte 3 platser i en bil det skulle va coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 öööö---ja vet inte riktigt, kommer nog bli nåt Krigsspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg