WiFiGamer Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Hur var eran midsommar fest? Min var så tråkig vi var bara hos några vänner ingen dans vid midsommarstången eller nå sånt :unsure: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Min var ganska tråkig. Vi var borta hos några som vi känner och jag satt mest framför datorn och tv:n och söp med några ungdomar Redigerat 23 Juni 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag hade/har jätteroligt. Dricka cider, äta jordgubbar doppade i choklad, lyssna och spela musik, prata, grilla ananas och umgås med nåra stycken välkända. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tråkig... Jag satt vid datorn hela dagen sen så grillade vi fläskfile och sen satt jag vid datorn lite till... Somnade inte förän typ 12 halv 1.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det spöregnar ute + 10 påsar snacks & 5 Drickor + Storbildstv + Xbox + Ett antal filmer = Yeehaa = slutar 02.30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Tråkig, Nu kommer jag inte ihåg mer :P Drick inte Red bull blandat med Vodka och jordgubbar! Smakar sk*t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Den var okej. Det blev god mat tillsammans med släkt och vänner i sommarstugan. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag var i väg hos min kompis sommarstuga och firade midsommar med hans familj. På midsommarafton åt vi mycket god mat, köttbullar, prinskorvar etc. När vi inte åt spelade vi mest fotboll och lekte dunkgömme. Det var rätt roligt på midsommarafton att umgås och äta god mat, mycket bättre än att bara sitta hemma och filosofera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 min va den bästa hitils låg o såv sen klockan 18:30 HaHa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Eftermiddagen varre ut till mormor o fira traditionell midsommar med dans runt stång o jordgubbar. Sen på kvällen varre av till ett Tivoli i stan.. drog runt där med ett gäng polare o njöt av den varma sommarkvällen. När småtimmarna sedan började smyga sig fram tältade vi ute vid en sjö.. Vaknade kl 9 med myggbett över hela kroppen.. Underbart :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Gör ni inget annat än att sitta framför datorn O.o jaja min midsommar var helt okej jag åt god mat, spela brännboll och fotboll etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Du vill inte veta! Mor min blev sjuk och vi fick stanna hemma. Sen funkade inte vår Digital box och datorn strulade. Helt klart en skit dag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg