ELF Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Om man har slut på pengar i sin mobil och har fått ett röstmeddelande (133). Kan man då ringa från en annan telefon? Finns det någon kod man kan slå på någon annan telefon för att höra sina meddelanden? För det går ju inte att ringa bara sådär från en annan telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Vaddå? Jag kan höra mina röstmeddelande även om jag har slut på pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Det står i dina papper du får från din operatör när du registrerar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Sånt skit läaser man ju inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Alago - det är väl klart man gör ^^ Det gör jag iallafall. TheDarkElf kolla du igenom dina papper så ska du se att det står där nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Vad har du för operatör? Har för mig att det gick för några år sedan med Comviq men det kan ha tagits bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 jag har halebop och jag kan inte heller lyssna på mina medelanden när jag har slut på cash,fast man borde juh kunna kolla med en annan telefon för första gången man ska använda den tjänsten så får man juh slå in en personlig kod(iaf med telia och halebop) dom där papprena man får slänger man juh direckt(jag eldade upp mina)...kanske inte så smart,men det skiter man juh i så länge det inte är någon ny maskin eller grejer man har beställt m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag har TELIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det kostar väl inget genom att kolla sina röstmeddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 jag hade vodaf.... telenor förut, då kunde jag inte kolla meddelandena när jag inte hade några pengar, men jag har comviq nu så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Tele2 Comviq finns ej längre. Heter bara Tele2. Men innan jag sålde min mobil så kunde jag höra på röstmedelanden. Jag hade Tele2 Comviq då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Telia är väl för snåla med sånt :angry: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.